مهارت آموزی در محیط واقعی کار برای فارغ التحصیلان بیکار دانشگاهی

واحد‌هایی که در طرح مهارت آموزی در محیط واقعی کار برای فارغ التحصیلان بیکار دانشگاهی اشتغال ایجاد ایجاد کنند از مزایای بسیاری برخوردار می‌شوند.

غنیان مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان سمنان در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، با بیان اینکه طرح اشتغال فراگیر در کشور در حال اجراست گفت: این طرح شامل مهارت آموزی در محیط واقعی کار برای فارغ التحصیلان بیکار دانشگاهی است.

او افزود: واحد‌هایی که در طرح مهارت آموزی در محیط واقعی کار برای فارغ التحصیلان بیکار دانشگاهی اشتغال ایجاد ایجاد کنند از مزایای بسیاری برخوردار می‌شوند.

غنیان بیان کرد: این کارورزی از ۳ تا ۶ ماه برای افراد بوده که در این مدت تمام هزینه‌های کاری را دولت به کارفرمایان پرداخت می‌کند.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان سمنان ابراز داشت: همچنین به منظور تشویق بیشتر کارفرمایان برای جذب فارغ التحصیلان بیکار دانشگاهی تا ۲ سال کارفرما از پرداخت حق بیمه این نیروی کار معاف می‌باشد.

او در پایان بیان کرد: در بحث مشاغل خرد در مناطق محروم نیز دولت برنامه‌های خوبی برای ایجاد اشتغال در مناطق محروم در دست اجرا دارد.

انتهای پیام / م

طرح اشتغال فراگیر در کشور در حال اجراست

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار