باشگاه خبرنگاران جوان گزارش می‌دهد؛

خیابان‌های خلوت فردوسی منجر به ثبات نرخ ارز شد/ دلار ۱۱ هزار و ۵۰۰ تومان

با توجه به شرایط امروز بازار ارز در خیابان فردوسی، پیش بینی می‌شود نرخ ارز‌های رایج با کم‌ترین نوسانات سال میلادی را به پایان برسانند.

خیابان های خلوت فردوسی منجر به ثبات نرخ ارز/ دلار ۱۱ هزار و ۵۰۰ تومان شدبه گزارش خبرنگار بورس،بانک و بیمه  گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، طبق بررسی های میدانی بازار ارز، معاملات امروز با روند روزهای گذشته آغاز شده است و خلوتی خیابان های منتهی به مسیر صرافی ها خبر از شرایط مطلوب این بازار می دهد.

به گونه ای که در مقایسه با شرایط مدت مشابه سال قبل، تعداد دلال هایی که در این مسیر به خرید و فروش ارز آن هم با نرخ های کذایی می کردند به شدت کاهش پید کرده است.

در حال حاضر فروش هر دلار در این مسیر به قیمت ۱۱ هزار و ۴۰۰ تومان و فروش آن با نرخ ۱۱ هزار و ۵۵۰ تا ۶۰۰ تومان انجام می شود.


بیشتر بخوانید: قیمت روز ارز در ۲۲ آبان


همچنین هر اسکناس  یورو نیز به قیمت ۱۲ هزار و ۵۰۰ تومان خرید و ۱۲ هزار و ۶۰۰ تومان به فروش می رسد.

یکی از صرافان حاضر در خیابان فردوسی در گفت‌وگو با خبرنگار بورس،بانک و بیمه ، معتقد است نرخ ارز دیگر تغییرات فضایی و اُفت و خیزهای وحشتناک را تجربه نخواهد کرد چرا که دست دلالی ها و ایجادکنندگان جو روانی به صورت جدی بسته شده است.

خیابان های خلوت فردوسی منجر به ثبات نرخ ارز/ دلار ۱۱ هزار و ۵۰۰ تومان شد

انتهای پیام/

بررسی میدانی بازار آزاد ارز در تهران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۳ ۲۲ آبان ۱۳۹۸
البته دلارها و ارزهای مردم کمترم جا داره.ولی مشکل کجاست که برعکس همه اجناس در عمل گرانتر میشه و به زبان ارزان.؟دولت نمیخواد ارز دولتی را ارزان بفروشه و این قیمتها جعلیه.شما طلا را ببینید ۴ برابر ۱۸ ماه قبله .تو ایران راحت ۵ برابرش کردند و بعدشم میگند طلا با بازار جهانیه
ن
United States of America
ناشناس
۲۰:۵۷ ۲۲ آبان ۱۳۹۸
هر روز گرانتر از دیروز! :(
آخرین اخبار