ماجدی: مطالبات اعضای تیم استقلال پرداخت می‌شود/ من درباره نحوه آمدن استراماچونی صحبت کردم/ فحاشی‌ها باید از استادیوم‌ها خارج شود

ماجدی: مطالبات اعضای تیم استقلال پرداخت می‌شود/ من درباره نحوه آمدن استراماچونی صحبت کردم/ فحاشی‌ها باید از استادیوم‌ها خارج شودعضو هیئت مدیره باشگاه استقلال گفت: پول به زودی به باشگاه استقلال ترزیق می‌شود و مطالبات اعضای تیم پرداخت خواهد شد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، میرشاد ماجدی عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال در حاشیه همایش فوتبال کلینیک اظهار کرد: من به علت سمتم در فدراسیون فوتبال در این مراسم شرکت کردم. علاوه بر این شما خبرنگاران یک بار در جریان بازی تیم‌ ملی جوانان من را دستگیر کردید و یک بار هم اینجا مرا گیر انداختید. به هر حال مسائل باشگاه استقلال از سوی فتحی به عنوان سخنگوی هیئت مدیره و مدیرعامل مطرح می‌شود و من تا جایی که بتوانم کمک می‌کنم که هواداران آرامش پیدا کنند، اما اگر تخصصی‌تر شود، حیطه اختیارات من نیست و باید از فتحی این سئوالات بپرسید.

او درباره آخرین وضعیت پرداخت مطالبات اعضای تیم استقلال بیان کرد: در حال حاضر هیئت مدیره یک هفته است که هر شب جلسه دارد و به دنبال درآمد‌هایی است که از قبل ایجاد کرده و به آن‌ها نرسیده است. یکی از این مطالبات شب گذشته وصول شد، اما نمی‌توانم آن را اعلام کنم. این مطالبات مربوط به یکی از اپراتور‌های تلفن همراه است. هواداران استقلال خیالشان راحت باشد چرا که پول به باشگاه به زودی ترزیق می‌شود و مطالبات اعضای تیم پرداخت خواهد شد.


 بیشتر بخوانید: مومنی: هواداران استقلال فتحی را دوست ندارند/ همسو نبودن مدیریت با کادرفنی به تیم ضربه می‌زند


یک مقدار از پول حامی مالی  پیش‌خور شده است 

ماجدی درباره انتقاداتی که نسبت به عملکرد هیئت مدیره استقلال می‌شود، بیان کرد: برای من جای سئوال است که چرا هیچکس از هیئت مدیره سپاهان و تراکتورسازی سئوال نمی‌کند؟ وضعیت هیئت مدیره این طور نیست که اعضا هر روز صحبت کنند. شاید در گذشته رایج بوده که اعضای هیئت مدیره درباره تاکتیک تیم هم نظر بدهند. به هر حال شرح وظایف هیئت مدیره این نیست که درباره تیم صحبت کند. درآمدزایی بحثی است که باید از سوی حامی‌های مالی به باشگاه تزریق شود. شما می‌دانید که وضعیت کشور به صورتی نیست که با یک تماس بتوانیم پول دریافت کنیم. هیئت مدیره پشت پرده جلسه دارد و در جلسه‌های مختلف شرکت می‌کند که مشکلات مالی را حل کند. یک مقدار از پول حامی مالی پیش‌خور شده، اما این که چرا این اتفاق افتاده، منزوی و خلیل‌زاده افراد اقتصادی هیئت مدیره پیگیر آن هستند.

او درباره اینکه تیم استقلال برای جذب مهاجم پول دارد؟ تصریح کرد: این موضوع در حیطه اختیارات ما نیست و این در حیطه وظایف مدیرعامل با سرمربی است. به طور حتم سرمربی هر درخواستی داشته باشد به صورت مکتوب به مدیرعامل اعلام می‌کند و اگر مدیرعامل صلاحدید، این موضوع را با هیئت مدیره مطرح می‌کند.

نگران بازی تیم ملی برابر عراق نیستیم 

رئیس کمیته آموزش فدراسیون فوتبال درباره تمرینات کم تیم‌ ملی پیش از دیدار حساس با عراق بیان کرد: بازی بسیار سختی با تیم ملی عراق داریم، اما نگران نیستیم چرا که اعتقاد داریم که کادر فنی و بازیکنان باهوش و با درایتی داریم. در تمام دنیا قبل از حضور در بازی رسمی، دو، سه روز تمرین می‌کنند. اتفاقی که در روزهای اخیر افتاد به مسائل اقتصادی برمی‌گردد. من فکر می‌کنم  ویلموتس می‌داند چه کار می‌کند.

ماجدی درباره پرداخت حق و حقوق مربیان تیم‌های پایه بیان کرد: من در این باره نمی‌توانم پاسخ بدهم، چون در حیطه اختیارات من نیست. دبیر کل فدراسیون که سخنگو است باید به این موضوعات پاسخ دهد.

مشکل من انتخاب یک شبه استراماچونی بود 

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال درباره اینکه او در ابتدای حضور استراماچونی گفته بود که این مربی قبول ندارد، گفت: برای کسانی که واقعیت‌ها را بازگو نمی‌کنندمتاسف هستم. من گفتم که استراماچونی باید تمرکزش را روی تمرینات استقلال بگذارد، اما دوستان در فضای مجازی این موضوع را به صورت دیگری منعکس کردند. من در اینستاگرام صفحه‌ای ندارم و به همین دلیل خیلی موضوعات را پیگیری نمی‌کنم. آن زمان که من صحبت کردم زمانی بود که قرار بود چند گزینه در هیئت مدیره بررسی شود، اما یک شبه یک گزینه را خودشان انتخاب کردند و مشکل من این موضوع بود. در حال حاضر تیم استقلال به آرامش رسیده و استراماچونی خوب کار می‌کند و شکی وجود ندارد. به طور حتم باید از استراماچونی حمایت کنیم و من از همین تربیون می‌گویم که عضو هیئت مدیره و مربی استقلال نیستم.

او ادامه داد: من یک هوادار استقلال هستم و سال‌ها برای تیم بازی کردم و سرپرست استقلال بودم و یکی از ستاره‌هایی که روی پیراهن استقلال است هم در زمان بازی خودم بود. به طور حتم یک هوادار استقلال هستم و تا جایی که بتوانم تلاش می‌کنم استقلال بهتر شود. نقل قول منتشر شده در مورد استراماچونی نبود و برخی از افراد به نقل قول من واکنش اشتباهی داشتند و صحبت من در باره نحوه آمدن این مربی به استقلال بود.

او درباره نقل قولی که از فتحی رسانه‌ای شد مبنی بر این که ناراحتی استراماچونی مهم نیست بیان کرد: من با فتحی صحبت کردم و او این موضوع را تکذیب کرد.

قهر استراماچونی فرافکنی است

ماجدی درباره این شایعه که استراماچونی قهر کرده و صحبت‌هایش را از طریق زرینچه به بازیکنان منتقل می‌کند، گفت: به هر حال کسی که نفر اول هدایت این تیم است این کار را بکند به نظرم این موضوع یک مقدار فرافکنی است.

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال درباره اینکه استراماچونی برای دریافت مطالباتش به فیفا نامه ارسال کرده است، اظهار کرد: اگر چنین اتفاقی هم افتاده باشد در هیئت مدیره مطرح نشده است.

فتحی را همانند من دستگیر کنید

ماجدی درباره اینکه فتحی را به عنوان سخنگوی استقلال کجا باید پیدا کرد گفت: به هر حال باشگاه جایی است که فتحی حضور دارند. افرادی که به عنوان مدیر رسانه‌ای و روابط عمومی در باشگاه فعالیت می‌کنند با فتحی در ارتباط هستند. فکر می‌کنم قشنگ‌تر است که یک جلسه با فتحی هماهنگ کنید تا همانطور که من را دستگیر کردید او را هم دستگیر کنید.

او افزود: سوالاتی از من می‌پرسید که مربوط به دیگران است و باید حدس بزنم. من در حیطه اختیارات خودم صحبت می‌کنم و اگر به طور مثال درباره مبلغ قرارداد‌ها بپرسید در جریان نیستم.

برای احترام به قانون نباید به رنگ‌ها توجه کنیم

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال درباره حکم کمیته انضباطی مبنی بر محرومیت هواداران استقلال و این شائبه که گفته می‌شود فدراسیون از تیمی خاص حمایت می‌کند، بیان کرد: همه ما باید به قوانین احترام بگذاریم و اصلا به رنگ‌ها توجه نکنیم. اگر ما بخواهیم به هر حکم کمیته انضباطی و استیناف اعتراض کنیم این کار درست نیست. به هر حال باید به قوانین احترام بگذاریم و به خودمان نگاه کنیم و این فحاشی‌ها باید از استادیوم خارج شود.

او در پایان درباره اینکه هواداران استقلال به علت توهین به مدیر عامل خودشان محروم شدند و باشگاه باید جریمه آن را پرداخت کند، گفت: به طور واقعی اگر این طور باشد ما پول جریمه را پرداخت نمی‌کنیم و دیگر این موضوع به خودمان ارتباط دارد.


بیشتر بخوانید:  استراماچونی: هنوز با فتحی صحبت نکرده‌ام/ اعتراض من در راستای کمک به استقلال است


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار