توسعه دولت الکترونیک و طراحی مسیر بهبود سازمانی در شیلات

مدیرکل دفتر فناوری اطلاعات و تحول اداری شیلات ایران گفت: توسعه دولت الکترونیک و طراحی مسیر بهبود سازمانی یکی از اولویت‌های شیلات برای ارائه خدمات مطلوب‌تر به ارباب رجوع است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، امیر مسعود حیدری مدیرکل دفتر فناوری اطلاعات و تحول اداری سازمان شیلات ایران روز چهارشنبه در بابلسر در جمع مدیران و کارکنان شیلات مازندران گفت: موتور محرک دولت و تحول در ارا ئه خدمات مطلوب به جامعه را مستلزم تحقق برنامه‌های دولت الکترونیک برشمرد و گفت: دفتر فناوری اطلاعات و تحول اداری شیلات ایران ۹۶ خدمت را احصاء و در سامانه دولت الکترونیک قرارداده که هدف همه ما تحقق برنامه‌های دولت در تسریع، تسهیل ومطلوب خدمات به ارباب رجوع است.

او فرآیند سازی فعالیت‌ها، طراحی مسیر بهبود کیفیت سازمانی، برنامه ریزی نیروی انسانی با توجه به شرایط مو جود و مکانیزه کردن فعالیت‌های شیلاتی را از جمله برنامه‌های این اداره کل برشمرد.

ولی الله محمدزاده مدیرکل شیلات مازندران در این نشست با اشاره به ظرفیت‌های بالقوه و بالفعل شیلاتی استان گفت: با تلاش و همت بهره برداران شیلاتی و برنامه ریزی و بهره گیری از مجموعه بدنه کارشناسی شیلات استان، پارسال با دارابودن تخصص، تعهد توانستیم ۱۰۵ هزار تن انواع آبزیان را تولید و روانه بازار کنیم؛ که ارزش اقتصادی آن ۱۷۳۰ میلیارد تومان بوده است.

او افزود: ۷ هزار و ۳۰۰ تن محصولات شیلاتی نیز پارسال به خارج از کشور صادر شد که ارزآوری ۲۹ میلیون دلاری داشته است.

محمدزاده پیش بینی کرد امسال نیز ۱۱۵ هزارتن ماهی در استان تولید شود که از محل آن ۲ هزار میلیارد تومان در آمد ایجاد خواهدشد.

مدیرکل شیلات مازندران توسعه دولت الکترونیک و هوشمند سازی و ایجاد زیر ساخت‌های لازم، برون سپاری برخی از خدمات ازجمله خدمات بندر صیادی امیر آباد، کیفی سازی نیروی انسانی از طریق توسعه آموزش‌های تخصصی و کاربردی، تربیت مدیران برای آینده و تشکیل فایل مدیریتی، صیانت از حقوق مردم و سلامت اداری و نهادینه کردن آن را از جمله برنامه‌های شیلات مازندران در بخش تحول اداری دانست.

او گفت: انجام این برنامه‌ها مستلزم هزینه‌ها و امکانات و حمایت‌های سازمانی شیلات ایران است که امیداواریم با فراهم شدن زمینه ها، این برنامه‌ها محقق شود.

انتهای پیام/ س

ارائه خدمات مطلوب به ارباب رجوع با توسعه دولت الکترونیک

برچسب ها: شیلات ، هیات دولت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.