کاهش ۱۲ درصدی وقوع جرائم در استان اردبیل

فرمانده نیروی انتظامی استان اردبیل گفت: وقوع جرم در این استان امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۲ درصد کاهش یافته است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، سردار هوشنگ حسینی، فرمانده نیروی انتظامی استان اردبیل امروز در دومین همایش ملی آسیب‌های اجتماعی در دانشگاه محقق اردبیلی افزود: امسال در استان ۲۸ هزار و ۶۳۲ فقره جرم اتفاق افتاده که نسبت به پارسال ۱۲ درصد کاهش داشته است.

او با بیان اینکه این استان در مقایسه با دیگر استان‌های کشور به لحاظ وقوع جرم در رتبه ۳۲ قرار دارد، اضافه کرد: با این حال امسال نسبت به پارسال وقوع جرایم سایبری در استان ۱۲۹ درصد افزایش داشته است.

به گفته فرمانده نیروی انتظامی استان اردبیل، امسال در مجموع ۱۰ هزار و ۷۶۵ متهم در استان دستگیر شده‌اند که نسبت به سال گذشته ۶ درصد افزایش دارد.

حسینی ریشه بسیاری از ناهنجاری‌های اجتماعی را موادمخدر و اغلب زندانیان را معتادان و سوداگران مرگ ذکر کرد و افزود: در بحث مواد مخدر نیز وضعیت استان نسبت به استان‌های دیگر مطلوب است.

او با اشاره به نقش مهم تعامل مردم با نیروی انتظامی در انجام موفق ماموریت‌های پلیس، گفت: مبارزه جدی و بی‌امان با قاچاق و توزیع موادمخدر یکی از اولویت‌های اصلی ناجا بوده و همه باید برای ریشه‌کن کردن این بلای خانمانسوز در جامعه احساس وظیفه کرده و تلاش کنند.

فرمانده نیروی انتظامی کاهش آسیب‌های اجتماعی در استان را ضروری دانست و گفت: همه دستگاه‌های اجرایی و سازمان‌های مردم‌نهاد باید در کاهش آسیب‌های اجتماعی فعال باشند.

انتهای پیام/ح

افزایش ۶ درصدی دستگیری متهمان در اردبیل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.