استاندار اردبیل:

فرمانداران مسوول برگزاری منظم انتخابات در شهرستان‌ها هستند

استاندار اردبیل گفت: فرمانداران مسوول برگزاری منظم انتخابات در شهرستان‌ها هستند و باید مقدمات برگزاری انتخابات سالم را فراهم کنند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،اکبر بهنام جو، استاندار اردبیل امروز در نشست با فرمانداران استان گفت: باید تلاش کنیم با حفظ نظم و امنیت روند ثبت نام، تبلیغات و برگزاری انتخابات را به انجام برسانیم.

او افزود: لازم است فرمانداران نیازمندی‌های مربوط به برگزاری انتخابات را احصا و اعلام کنند تا نسبت به تامین آن اقدام شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل نیز در این نشست از آغاز ثبت نام نامزد‌های انتخابات از دهم آذرماه خبر داد.

بهروز ندایی افزود: پنج فرمانداری در استان مرکز ثبت نام نامزد‌های انتخاباتی بوده و ممکن است نامزد‌ها به صورت مستقیم برای ثبت نام از وزارت کشور نیز اقدام کنند.

او با تاکید بر توجه به مقررات انتخابات، خواستار بررسی کارشناسی در خصوص انتخاب هیات‌های اجرایی به صورت بی طرفانه توسط فرمانداران شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل همچنین بر رصد فعالیت‌های غیرقانونی نامزد‌های احتمالی مجلس در شهرستان‌های استان شد و گفت:در راستای احصا موارد غیرقانونی ستاد پیشگیری از جرائم انتخاباتی در دادگستری تشکیل شده که تخلفات انتخاباتی را بررسی خواهد کرد.

یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، دوم اسنفدماه برگزار می‌شود.

هفت نماینده از پنج حوزه انتخابیه در استان اردبیل انتخاب و راهی مجلس شورای اسلامی می‌شوند.

انتهای پیام/ح

یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در اردبیل

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار