رئیس دادگستری شهرستان البرز :

تبلیغات انتخاباتی باید در چارچوب قانون باشد

رئیس دادگستری شهرستان البرز گفت: کاندیدا‌های مجلس شورای اسلامی در تبلیغات انتخاباتی بر اساس موازین قانونی رفتار کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، محمودخانی رئیس دادگستری شهرستان البرز در نشست پیشگیری از جرائم و تخلفات انتخاباتی شهرستان البرز گفت: تبلیغات انتخاباتی باید در چارچوب قانون صورت گیرد و انتظار این است که کاندیدا‌ها به نکات مثبت خود اشاره کنند و برنامه‌های آینده خود را ارائه دهند و به طرفدارانشان هم این مطلب را تذکر دهند و بر اساس موازین قانونی رفتار کنند.

محمودخانی تاکید کرد: تخلفات انتخاباتی در دوره‌های گذشته باید مورد بررسی قرار گیرد و در صورت لازم تذکرات و هشدار‌های لازم به اشخاص مختلف داده شود تا با نگاه پیشگیرانه به استقبال برگزاری انتخابات پیش‌رو برویم.

او اضافه کرد: اموال و امکانات عمومی و دولتی که در اختیار دستگاه‌ها مختلف قرار دارد نباید مورد سوء استفاده قرار گیرد و یا به نفع کاندیدا‌ها استفاده شود، در صورت مشاهده برخورد بدون اغماض قضایی صورت خواهد گرفت و همه باید تلاش کنیم تا هیچ شائبه جانبدارانه‌ای در برگزاری انتخابات ایجاد نشود.

رئیس دادگستری شهرستان البرز تاکید کرد: تاثیر فضای مجازی در برگزاری انتخابات بسیار گسترده و حساس است و می‌تواند کارکرد‌های مثبت و منفی گوناگونی در فضای حقیقی انتخابات داشته باشد به همین خاطر رصد فضای مجازی بسیار دارای اهمیت است.

او گفت: انتظار از فعالان فضای مجازی این است که با قوانین این حوزه آشنا شوند تا خدایی ناکرده افراد به دلیل عدم اطلاع و آشنایی به قانون دچار مشکل نشوند.

رئیس دادگستری شهرستان البرز گفت: یک شعبه در دادسرا و یک شعبه هم در دادگستری شهرستان البرز برای رسیدگی به جرائم و تخلفات انتخاباتی بر حسب ویژه انتخبات تعیین شده است.

انتهای پیام/ک

کاندیدا‌های مجلس شورای اسلامی در تبلیغات بر اساس موازین قانونی رفتار کنند

برچسب ها: دادگستری ، انتخابات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار