معاون سیاسی اجتماعی فرماندار دشت آزادگان:

شورای آموزش و پرورش نقش مهمی در تعلیم و تربیت دارد

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار دشت آزادگان گفت: شورای آموزش و پرورش نقش مهمی در فرآیند تعلیم و تربیت جامعه ایفا می‌کند.

عباس پورعاطف معاون سیاسی اجتماعی فرماندار دشت آزادگان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، با اشاره به برگزاری جلسه شورای آموزش و پرورش این شهرستان گفت: در این جلسه بر اهمیت و نقش ویژه شورای آموزش و پرورش تاکید شد.

او عوامل زمینه ساز پیشرفت و توسعه هر جامعه‌ای را نظام‌های آموزشی دانست و افزود: شورای آموزش و پرورش یکی از این عوامل محسوب می‌شود که در فرآیند تعلیم و تربیت جامعه نقش مهمی ایفا می‌کند.

پورعاطف اظهار داشت: به همین منظور باید از اختیارات شورای آموزش و پرورش بصورت وسیع‌تر و بیش‌تر از خروجی فعلی آن استفاده کرد، ضمن اینکه تلاش بیش تری برای رسیدن به ظرفیت‌های شورا لازم است.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه رسالت آموزش و پرورش تامین و تربیت نیروی انسانی ماهر به جامعه است تصریح کرد: بهبود فضا‌های آموزشی و بالا بردن کیفیت تحصیلی دانش آموزان و همچنین وضعیت بهداشتی مدارس امری ضروری است.

به گفته معاون سیاسی اجتماعی فرماندار دشت آزادگان، در این جلسه اقدامات انجام شده در مصوبات جلسه قبل از جمله؛ آماده سازی فضا‌های آموزشی نیمه کاره و امکانات مورد نیاز برای مدارس مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت و جلالی مدیر آموزش و پرورش این شهرستان نیز در این جلسه با ارائه گزارشی از امکانات و ظرفیت‌های موجود به بیان برخی مسائل، مشکلات و کمبود‌های این مدیریت پرداخت.

انتهای پیام/گ

لزوم توجه به مشکلات آموزشی در مدارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.