برگزاری رزمایش گردان‌های بیت المقدس و کوثر در یزد

جانشین فرمانده سپاه الغدیر یزد با اشاره به ضرورت تقویت توان دفاعی در برابر دشمنان، از برگزاری رزمایش گردان‌های بیت المقدس و کوثر با حضور ۵۶ گردان از بسیجیان استان یزد خبر داد.

به گزارش  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ،  سرهنگ حسین زارع‌کمالی جانشین فرمانده سپاه الغدیر یزد گفت: رزمایش گردان‌های بیت المقدس و کوثر با شعار چهل سال خدمت و امنیت و مردم یاری با حضور ۱۲ هزار نفر از بسیجیان در قالب ۵۶ گردان در سطح استان یزد برگزار می‌شود.

او با بیان اینکه مرحله اول این رزمایش در تاریخ ۲۳ و ۲۴ آبان ماه و مرحله دوم در تاریخ ۳۰ آبان و اول آذرماه برگزار می‌شود، افزود: عملیات‌های کنترل و دفاع از جاده‌های مواصلاتی، ایجاد امنیت همه جانبه، دفاع در کوه و برزن، پدافند دورا دور، امداد و نجات و خدمات رسانی به مردم و مردم یاری در این رزمایش انجام می‌شود.

زارع کمالی اظهارداشت: در این رزمایش با آن چه خود دشمن می تواند به تنهایی انجام دهد و آن چه که فقط با کمک متحدان اجرایی می‌کند، مقابله می‌شود.

او  اجرای عملیات شبانه که از جمله ابتکارات سپاه است در این رزمایش، از دیگر اقدامات برنامه ریزی شده، است، اظهار کرد: در این رزمایش برنامه‌های مقابله‌ای با توجه به تهدیدات دشمنان تدوین شده است.

انتهای پیام/ی

رزمایش گردان‌های بیت المقدس و کوثر در یزد برگزار می شود

برچسب ها: دفاع مقدس ، سپاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار