مرجع تقلید شیعیان عنوان کرد؛

نماز را بین فزندان ترویج دهید

آیت‌الله علوی‌گرگانی با بیان اینکه ستاد اقامه نماز باید دستورالعملی برای ترویج نماز بین فرزندان داشته باشد، گفت: در روایات اهل‌بیت (ع) آمده که باید فرزندان را از سن کودکی با نماز آشنا کنیم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم، آیت‌الله علوی گرگانی مرجع تقلید شیعیان ظهر امروز در دیدار اعضای ستاد اقامه نماز استان که در دفتر معظم له برگزار شد، گفت: نماز فریضه بسیار مهم است که اساس و عمود دین است.

او افزود: نماز نه‌تن‌ها عمود دین بلکه کل دین است، چون این فریضه الهی همه موضوعات را دربرمی گیرد، نماز در همه امور فقهی دخالت دارد و باید نسل جوان را نسبت به اهمیت این فریضه الهی آگاه کنیم.

مرجع تقلید شیعیان تصریح کرد: برای ترویج فریضه نماز بین نوجوانان باید آن‌ها را تشویق کنیم تا ارادت و توجه بیشتری به نماز داشته باشند، مادیات در وجود انسان زود اثر می‌گذارد و هر اقدامی شود انسان به دنبال مادیات است.

استاد سطوح عالی حوزه علمیه با اشاره به اهمیت و جایگاه نماز جماعت عنوان کرد: ستاد اقامه نماز باید فعالیت‌های بیشتری داشته باشد و تلاش شود ضمن ترویج فریضه نماز بر نماز جماعت نیز تأکید شود.

آیت‌الله علوی گرگانی با تأکید بر اینکه نماز عامل وحدت است، تصریح کرد: برای ترویج فریضه الهی نماز هر اقدامی انجام شود بسیار مؤثر است، چون برای کل دین فعالیت شده است، اقدامات ستاد اقامه نماز بسیار مهم است و باید برنامه‌های ویژه نسبت به ترویج نماز برای فرزندان داشته باشید.

او با بیان اینکه ستاد اقامه نماز باید دستورالعملی برای ترویج نماز بین فرزندان داشته باشد، خاطرنشان کرد: در روایات اهل‌بیت (ع) آمده که باید فرزندان را از سن کودکی با نماز آشنا کنیم و البته برای ترویج این فریضه فشاری به فرزندان نیاوریم تا برای آن‌ها دل‌نشین باشد.

انتهای پیام/الف

فرزندانتان را از سنین کودکی با نماز آشنا کنید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.