کشف ۴۶ قطعه اشیاء عتیقه تاریخی در شهرستان نمین

فرمانده نیروی انتظامی استان اردبیل از کشف ۴۶ قطعه اشیاء عتیقه تاریخی مربوط به دوره قاجاریه در شهرستان نمین خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، سردار هوشنگ حسینی، فرمانده انتظامی استان اردبیل گفت: در یک عملیات پلیسی در شهرستان نمین ۴۶ قطعه اشیاء عتیقه تاریخی مربوط به دوره قاجاریه کشف و ۴ قاچاقچی دستگیر شدند.

او اظهار داشت: ماموران شهرستان نمین حین گشت زنی انتظامی به یک دستگاه سواری پراید مشکوک؛ که راننده و سرنشینان این خودرو با مشاهده پلیس از محل متواری شدند.

فرمانده انتظامی استان اردبیل با اشاره به اینکه با اقدام هوشمندانه و مقتدرانه پلیس خودرو متوقف شد؛ افزود: در بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد راننده و ۳ سرنشین سواری پراید قاچاقچی اشیاء عتیقه هستند.

سردار حسینی از دستگیری هر ۴ قاچاقچی با هماهنگی مقام قضائی خبر داد و گفت: در بازرسی از خودروی مورد استفاده قاچاقچیان ۴۶ قطعه اشیاء عتیقه تاریخی شامل قاشق، چنگال، جاآئینه، مجمر، شمعدان، چاقو و انگشتر کشف؛ که با اعلام نظر کارشناس اداره میراث فرهنگی مشخص شد قدمت اشیاء عتیقه مکشوفه و مربوط به دوره قاجاریه است.

او با اشاره به کشف یک دستگاه گنج یاب و یک دستگاه لپ تاپ در این عملیات تصریح کرد: قاچاقچیان اشیاء عتیقه با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شدند.

انتهای پیام/ح

۴ قاچاقچی اشیا عتیقه در نمین دستگیر شدند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.