دیدار معاون وزیر ورزش و جوانان از طرح‌های ورزشی تفرش / افتتاح ۷۰۰ طرح ورزشی نیمه‌کاره در کشورتا پایان امسال

معاون مجلس و امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان از طرح‌های ورزشی این شهرستان دیدن کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  جمشید تقی زاده به عنوان معاون امور مجلس، حقوقی و هماهنگی امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان در سفر به شهرستان تفرش از طرح‌های ورزشی این شهرستان دیدن کرد.

دیدار معاون وزیر ورزش و جوانان از طرح‌های ورزشی تفرش

افتتاح ۷۰۰ طرح ورزشی نیمه‌کاره تا پایان امسال

جمشید تقی زاده به عنوان معاون امور مجلس، حقوقی و هماهنگی امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان در جریان این سفر در گفتگو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، گفت: عملیات اجرایی ۷۰۰ طرح ورزشی نیمه‌کاره تا پایان امسال به پایان می‌رسد و مردم از مزایای آن‌ها برخوردار می‌شوند.

تقی زاده افزود: ۲۳۰ طرح ورزشی در هفته تربیت بدنی با اعتبار سه هزار میلیارد ریال در کشور به بهره برداری رسید که با بهره‌برداری از این طرح‌ها ۵۷۶ هزار مترمربع به فضای ورزشی کشور افزوده شده است.

او اضافه کرد: مدیریت جهادی در ورزش کشور با هدف توسعه در این حوزه آغاز شده و تکمیل طرح‌های نیمه‌کاره ورزشی در کشور ۱۵ هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد و امید است نمایندگان مجلس در بودجه سال آینده اعتبار مناسبی برای این بخش مصوب کنند.

معاون امور مجلس، حقوقی و هماهنگی امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان بیان کرد: در سفر به استان مرکزی نیاز‌های ورزشی در شهرستان‌های آشتیان، فراهان و تفرش بررسی شده و اقدامات لازم در این راستا انجام خواهد شد.


قول کمک یک میلیاردی معاون وزیر ورزش به باشگاه سوارکاری تفرش

او در جریان سفر به تفرش قول پرداخت یک میلیارد ریال تسهیلات به بخش خصوصی باشگاه سوارکاری شهرستان تفرش داد و با حضور در امامزاده محمد جد رهبر معظم انقلاب ادای احترام کرد.

تقی زاده افزود: از سالن قدیمی شهدای هفت تیر و زمین چمن خشک شده شهرستان تفرش دیدن کردیم که در دیدار مقررشد در اسرع وقت نسبت به اصلاح سالن هفت تیر تفرش با همکاری مسئولان شهرستان، استان و عنایت وزیر اقدام شود.

او اضافه کرد: از آنجایی که موقعیت زمین چمن تفرش هم خیلی خوب هست و نیاز به بازسازی مجدد داردو علیرغم اینکه موافقت‌های ملی در گذشته برای تامین آب این زمین چمن موفق نبوده؛ مقرر شد شرکت توسعه تعاون درباره پروژه آب زمین چمن هم کمک دهد.

معاون امور مجلس، حقوقی و هماهنگی امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان در این سفر از استخر شهرستان تفرش به تازگی مرمت و بازسازی شده است.

حسینی نماینده مردم فراهان، تفرش و آشتیان در مجلس شورای اسلامی هم گفت: واگذاری اماکن ورزشی به بخش خصوصی در کلان‌شهر‌ها می‌تواند مطلوب باشد، اما در شهرستان‌ها و روستا‌ها صرفه اقتصادی ندارد و نگهداری از فضا‌های ورزشی نیازمند تخصیص اعتبار مناسب است که تامین نشدن آن منجر به تخریب سرمایه ملی می‌شود.

حقدادی مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی هم گفت: ۸۰ هزار ورزشکار سازمان یافته استان در ۴۲۴ هیات ورزشی استانی و شهرستانی فعالیت دارند و کیفیت بسیاری از فضا‌های ورزشی در شهرستان‌های آشتیان، فراهان و تفرش مطلوب نیست و نیازمند بازسازی و بهبود است.

انتهای پیام/ ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.