عضو هیئت امنای امامزادگان عینعلی و زینعلی مطرح کرد؛

تهران مامن سرمایه دارهاست/ باید دسترسی آزاد به اطلاعات برای شهروندان ایجاد شود

سرلشکر رحیم صفوی گفت:باید قابلیت تحمل اجتماعی مسئولان در تهران بالا برود، زیرا تمام قوم‌ها و سرمایه دار‌ها در تهران حضور دارند و باید به حقوق شهروندان توجه کنیم.

تهران مامن سرمایه دارها/ باید دسترسی آزاد به اطلاعات برای شهروندان ایجاد شودبه گزارش خبرنگار حوزه محیط زیست گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرلشگر رحیم صفوی از اعضای هیأت امنای امامزادگان عینعلی و زینعلی در مراسم اعطای جایزه طراحی محیطی مسیر ارتباط دره فرحزاد و امامزادگان عینی و زینعلی گفت: از شهرداری تهران و مهندسان جوانی که در طراحی پیروز شدند تشکر می‌کنم و من به عنوان کسی که تحصیلاتی خردی دارم با دیدن طراحی‌ها متوجه شدم مهندسان ما کار زیبایی کردند.

سرلشکر رحیم صفوی ادامه داد:مردم پونک سر قبر دو نوجوان به نام‌های عینعلی و زینعلی بقعه درست می‌کنند و ۸۰۰ سال از آن تاریخ می‌گذرد و زمانی که ما می‌رفتیم برای زیارت این بقعه به ما گفتند بیایید مسئولیت هیئت امنای ان را به عهده بگیرید.

عضو هیأت امنای امامزادگان عین‌علی و زینعلی (ع) تصریح کرد: یکی از اقدام‌های خوبی شهردار تهران طراحی این پل (پل ارتباطی رود دره فرحزاد به امامزاده) بود و اعتقاد من این است این امامزادگان قطب افراد نا امید و دردمندان و نیازمندان در منطقه پونک شود.

رحیم صفوی گفت: از شهردار تهران درخواست داریم تهران تا ۲۰ سال آینده به شهر خلاقی تبدیل و شاخص‌های فرهنگی اقتصادی اجتماعی و سیاسی در آن لحاظ شود.

او ادامه داد: مردم تهران موزائیکی از کشور ما هستند، زیرا بسباری از قومیت‌ها در تهران ساکن هستند.

عضو هیأت امنای امامزادگان عین‌علی و زینعلی اضافه کرد: مشارکت گروه‌های قومی باید تهران ساخته شود و باید بدانیم بدون مشارکت مردم این شهر ساخته نمی‌شود و ما باید تعلق خاطر را ایجاد کنیم و به اعتقاد من پول گرفتن از دولت غلط است، زیرا مردم باید پول بدهند و شهر را بسازند.

رحیم صفوی افزود: بیشترین نخبگان و مفاخر علمی در تهران هستند و این ظرفیت در داخل تهران در اختیار مدیریت شهری است و می‌توان این افراد را جذب مدیریت و توسعه شهر کرد.

او گفت: اگر شهرداری بتواند کاری کند که فعالیت های مردم با فناوری انجام شود گامی موثر در رشد اقتصادی برداشته است و باید گفت کسب و کار‌های ایمنی وابسته به مدیریت شهری باید ایجاد شود.

رحیم صفوی ادامه داد: باید قابلیت تحمل اجتماعی مسئولان در تهران بالا برود، زیرا تمام قوم‌ها و سرمایه دار‌ها در تهران حضور دارند و باید به حقوق شهروندان توجه کنیم و دسترسی آزاد به اطلاعات را برای شهروندان ایجاد کنیم.

وی افزود: شهردار تهران باید مناطق مختلف تهران را روی هم منطبق کند تا مشکلات تمام شهروندان به صورت متمرکز حل و برطرف شود.

عضو هیأت امنای امامزادگان عین‌علی و زینعلی تصریح کرد: ۳۸ مورد در ۴ دسته شاخص‌های سیاسی فرهنگی اقتصادی و اجتماعی در اختیار شهردار تهران قرار می‌دهم برای تفکر و در دستور کار قرار دهد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار