مدیر عامل سازمان نوسازی شهرداری تهران مطرح کرد؛

اجرای ۳۰ پروژه عمرانی در بافت فرسوده پایتخت

علی اکبری گفت: با توجه به عقب ماندگی در حوزه نوسازی بافت فرسوده نیازمن ورود جدی دولت هستیم.

باجرای ۳۰ پروژه عمرانی در بافت فرسوده پایتخته گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، روزبه علی اکبری مدیر عامل سازمان نوسازی شهرداری تهران در حاشیه آئین اختتامیه مسابقه طراحی پیاده راه اتصال آستان امامزادگان عینعلی و زینعلی (ع) به رود دره فرحزاد در جمع خبرنگاران گفت: هدف از اجرای این مسابقه ارائه درخواستی بود که برای ایجار پل ارتباطی بین شرق و غرب دره فرحزاد را به هم وصل کند.

مدیر عامل سازمان نوسازی شهرداری تهران افزود: هدف از اجرای این طرح این بود تا با احداث پل ارتباطی پاخور امامزادگان عینعلی و زینعلی (ع) افزایش پیدا کند.

علی اکبری با اشاره به درخواست حناچی شهردار تهران برای اعلام فراخوان عمومی برای طراحی پل ادامه داد: تاکید شهردار این بود تا با برگزاری فراخوان بهترین ایده را جهت اجرا انتخاب کنیم و بر حسب امرپس از پایان تعطیلات نوروز ۹۸، شورای سیاست گذاری مسابقه و هیئت داوران انتخاب شد.

او با اشاره به داوری آثار در تاریخ ۳۰ مهر ماه تصریح کرد: ۲۱ اثر به دبیرخانه مسابقه ارسال شد و در نهایت ۳ اثر برتر معرفی و از اثر رتبه ۴ تا ۱۰ نیز تقدیر شد.

مدیر عامل سازمان نوسازی شهرداری تهران افزود:اثار برگزیده در خانه موزه لرزاده به مدت یک هفته در معرض دید عموم علاقه‌مندان قرار دارد.

علی اکبری در تشریح آخرین وضعیت بافت فرسوده و اقدام‌های مدیریت شهری در این حوزه گفت: در حوزه نوسازی بافت فرسوده مجموعه مشوق‌های تحریکی خوبی به کار گرفته شده است.

او تصریح کرد: یکی از مهمترین مشکلات بافت فرسوده کمبود خدمات است که ما از سال گذاشته منابع خودمان در مدیریت شهری را به این سمت هدایت کردیم و تا به امروز ۳۰ پروژه عمرانی در مناطق ۷ تا ۲۰ در دست اجراست و پیش بینی ما این است تا ۲ سال آینده این روند شدت یابد.

مدیر عامل سازمان نوسازی شهرداری تهران افزود: با توجه به میزان عقب افتادگی در حوزه نوسازی بافت فرسوده تلاش شهرداری کافی نیست و دولت باید در نوسازی بافت فرسوده ورود کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار