واکنش انصاری‌فرد به نامه فسخ قرارداد کالدرون و اظهارات تابش

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درباره حواشی این روز‌های تیمش توضیخاتی ارائه داد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد حسن انصاری‌فرد، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درباره صحبت‌هایی که روز چهارشنبه پیرامون ارسال نامه گابریل کالدرون به باشگاه پرسپولیس بابت  مطالباتش می‌شود، اظهار کرد: این موضوع اصلا صحت ندارد و نمی‌دانم این موضوع  چرا مطرح شده و حالا برای باشگاه حاشیه سازی ایجاد کرده است. افرادی که چنین صحبت‌هایی را عنوان می‌کنند، آرامش را برای پرسپولیس نمی‌خواهند.

واکنش انصاری‌فرد به نامه فسخ قرارداد کالدرون و اظهارات تابش

او درباره جلسه‌ای که به تازگی با کالدرون برگزار کرده است، گفت: در این جلسه فقط بحث مالی بازیکنان و پرداختی‌های کالدرون را پیش کشیدیم و گفتیم پول‌ها را قبل از بازی با نفت مسجد سلیمان پرداخت می‌کنیم. دیگر حرف‌هایی که گفته می‌شود، شایعه است و می‌خواهند آرامش پرسپولیس را به هم بزنند.

انصاری‌فرد درمورد اعتراضی که کالدرون به کیفیت  زمین تمرین تیم داشته است، گفت: وضعیت چمن زمین تمرین مان بد نیست اما مربیان خارجی به زمین‌های مرتب علاقه دارند که وضعیت زمین‌های ایران آن چنان مد نظر خارجی‌ها نیست. البته زمین ما نسبت به فصل سرما و اینکه روز‌های کم بارانی را پشت سر گذاشتیم، همچنان سبز است. بالاخره چیزی که باب میل صد در صدی کالدرون باشد، وجود ندارد. البته به دنبال این هستیم که برای پرسپولیس نیز، به دنبال زمین تمرین دوم باشیم.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درمورد صحبت‌های اخیر تابش همتای اصفهانی اش در سپاهان و اظهار نظر او درباره آپشن‌های قرارداد بازیکنان پرسپولیس، تصریح کرد: از تابش بعید بود که مدیری با این  همه تجربه، چنین حرف ناپخته‌ای را بزند. بدون سند آن هم در جمع عمومی بیان کردن این حرف‌ها، از تابش جای تعجب دارد. از او توقع نداشتم این حرف‌ها را بگوید.

واکنش انصاری‌فرد به نامه فسخ قرارداد کالدرون و اظهارات تابش


بیشتر بخوانید: تابش: آپشن قرارداد ۶ بازیکن ۵۰ میلیارد و برابر با کل بودجه تیم ما است/ نمایندگان مجلس به فحاشی‌ها ورود کردند


او با انتقاد از تابش ادامه داد:‌ ادعا هم شده بود که کالدرون درخصوص نتایج مهندسی شده صحبت کرده است در حالی که این لفظ از دهان افراد دیگری بیرون آمده است. انتظار دارم تابش نسبت به گفت‌ و گو‌ها و مصاحبه‌هایش دقت داشته باشد و حرفی را بدون سند و مدرک نباید بگوید چرا که ما قبلا هم اعلام کردیم که اگر کسی بدون سند و مدرک و با استفاده از حدسیات خودش  چیزی علیه باشگاه بگوید ما مجبور به شکایت از او می‌شویم.

انتهای پیام/

اظهارات انصاری‌فرد درباره حواشی این روزهای پرسپولیس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.