قاچاق‌ شیشه‌ و‌ هروئین‌ با‌ خودرو‌های مدل بالا

اعضای یک شبکه توزیع مواد مخدر از نوع شیشه وهروئین درحالی دستگیرشدندکه ماموران پاسگاه زهمکان شهرستان فاریاب یک محموله ۳۰ کیلوگرمی هروئین و ۳۰ کیلوگرمی شیشه به همراه ۲۵ کیلوگرم مورفین ازاین سوداگران مرگ کشف کردند.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، رئیس حوزه قضایی فاریاب در جنوب کرمان از دستگیری دو قاچاقچی در این زمینه خبردادو گفت: در بازجویی‌های اولیه از متهمان مشخص شد این افراد به صورت سازمان یافته و شبکه‌ای محموله‌های هروئین و شیشه را از مرز‌های شرقی به استان‌های مرکزی کشورمنتقل وتوزیع می‌کردند.

قاچاق‌ شیشه‌ و‌ هروئین‌ با‌ خودرو‌های مدل بالا

به گزارش خبرنگارما، قاضی سالاری افزود:قاچاقچیان ازخودرو‌های مدل بالابرای انتقال این محموله‌های موادمخدراستفاده می‌کردند.

این مقام قضایی تصریح کرد: با توجه به این که خودرو‌های متهمان مجهز به GPS و تجهیزات الکترونیکی بوده، توسط اعضای دیگر باند قابل ردیابی و شناسایی بوده است. این مسئول قضایی از کشف ۸۵ کیلو مواد افیونی از نوع صنعتی طی دو عملیات خبر داد و اظهار کرد:ارزش ریالی موادمخدر کشف شده حدود ۲۵ میلیارد ریال ارزیابی و برآورد شده است.

رئیس دادگاه عمومی شهرستان فاریاب خاطرنشان کرد:دستورات قضایی ویژه برای شناسایی و دستگیری اعضای دیگر این باند صادر شده است.

منبع: روزنامه خراسان

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار