رئیس بنیاد دهلران:

خانواده شهدا حق بزرگی بر گردن انقلاب و نظام دارند

رئیس بنیاد دهلران بابیان اینکه تکریم خانواده شهدا موجب استحکام و پایداری انقلاب و نظام می‌شود، گفت: خانواده شهدا حق بزرگی بر گردن ملت و انقلاب و نظام دارند.

خانواده شهدا حق بزرگی بر گردن انقلاب و نظام دارند

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ,  محمود خدایی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران دهلران در دیدار با جمعی از خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران شهرستان دهلران، بابیان اینکه شهادت والاترین توفیقی است که نصیب شهدا شده، گفت: همه ملت ایران زندگی مادی و معنوی خود را مدیون خون شهدا و ایثار جانبازان انقلاب اسلامی هستند.

او با بیان اینکه تکریم خانواده شهدا موجب استحکام و پایداری انقلاب و نظام می‌شود، اظهار کرد: خانواده شهدا حق بزرگی بر گردن ملت و انقلاب و نظام دارند.

خدائی دیدار و سرکشی مسئولان از خانواده شهدا را یک وظیفه و یک توفیق الهی دانست و اضافه کرد: عزت، امنیت و اقتدار این مرزوبوم در جهان دستاورد مجاهدت‌ها و رشادت‌های شهدا و صبر و استقامت خانواده‌های سرافراز شاهد و ایثارگر است.

رئیس بنیاد دهلران اطاعت محض از ولایت‌فقیه و استکبارستیزی را در رأس وصایای شهدا دانست و بیان کرد: خانواده شهدا فرزندان برومند خود را در زمانی که کشور به آن‌ها نیاز داشت درراه اسلام و انقلاب تقدیم کردند و این اجری بی‌پایان در نزد خدای متعال خواهد داشت.

محمود خدائی عنوان کرد: تکریم و تعظیم شعائر انقلاب اسلامی و ارزش‌های دفاع مقدس بر همگان واجب است و مسئولان باید دیدار با خانواده‌های شهدا و ایثارگران را سرلوحه فعالیت‌های خود قرار دهند.

انتهای پیام/ د

صحبت های رئیس بنیاد شهید  دهلران در دیدار با خانواده‌های شهدا

برچسب ها: شهدا ، ایثارگران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.