رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های وزارت کشور خبر داد؛

بازنگری در طرح کنترل آلودگی هوا در آذر ماه/ ممنوعیت برگزاری نمایشگاه در نمایشگاه بین المللی تهران

جمالی نژاد آخرین تصمیمات شورای عالی ترافیک کشور را برای مقابله با آلودگی هوا تشریح کرد.

بازنگری در طرح کنترل آلودگی هوا در آذر ماه/ ممنوعیت برگزاری نمایشگاه در نمایشگاه بین المللی تهرانمهدی جمالی نژاد رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های وزارت کشور در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، در تشریح مصوبات شورای عالی ترافیک با اشاره به افزایش شدید آلودگی هوا گفت: در جلسه شورای عالی ترافیک کشور تصمیم بر آن شد تا طرح کنترل آلودگی هوا (زوج و فرد سابق) در آذر ماه جهت اجرا بازنگری شود.

رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های وزارت کشور افزود: با توجه به پایداری هوا مقرر شد تا از تردد وسایل نقلیه دودزا به جز تانکر‌های حمل مواد سوختی در پایتخت جلوگیری شود و به منظور کاهش آلودگی هوا هیچ نمایشگاهی در مجموعه نمایشگاه بین المللی تهران برگزار نشود.

جمالی نژاد با تأکید بر نقش صدا و سیما در اطلاع رسانی و آگاهی عمومی گفت: اطلاع رسانی به هنگام دستورالعمل‌ها، ممنوعیت‌ها و محدودیت‌های موقت از جمله موضوعاتی بود که در یک برهه از زمان در شورای عالی ترافیک کشور مطرح شد.


بیشتر بخوانید: حناچی:دعوایی با پلیس نداریم/ مثبت اندیش باشیم


وی تصریح کرد: با توجه به پیش بینی‌های هواشناسی و معاونت امور بهداشتی دانشگاه شهید بهداشتی هوای پایدار پایتخت تا ابتدای هفته آینده ادامه دارد و همین امر موجب افزایش محسوس سطح آلاینده‌ها در پایتخت می‌شود.

رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های وزارت کشور افزود: در کنار نیم بها بودن نرخ کرایه ناوگان حمل و نقل عمومی (مترو و اتوبوس) میزان عوارض ورود به محدوده طرح ترافیک نیز تا پایان هفته با ۵۰ درصد افزایش اعمال می‌شود.

انتهای پیام/

آخرین تصمیمات شورای عالی ترافیک کشور برای مقابله با آلودگی هوا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۷ ۲۳ آبان ۱۳۹۸
باد آمد باد با باران و برف آمد شهردار چتر دارد من چتر ندارم دماغ شورای شهر باد دارد دماغ مردم از سرما میسوزد هم از طرح آلودگی هوا جیب مردم قربانی عید شورای شهریهاست
آخرین اخبار