راه‌اندازی کمپین آزادی زندانیان جرائم غیرعمد در همدان

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان همدان گفت: به مناسبت دهه وحدت کمپین آزادی زندانیان جرایم غیرعمد با تلاش اوقاف راه اندازی شده است.

راه‌اندازی کمپین آزادی زندانیان جرائم غیرعمد در همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان ، حجت‌الاسلام حاجی رضا زین‌العابدینی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان همدان از اعزام ۴۵ زائر بار اولی از محل موقوفات استان به مشهد مقدس خبر داد و گفت: براساس دستورالعمل سازمان اوقاف با هدف اجرای امینانه نیات واقفان نیک‌ اندیش ۴۵ نفر به زیارت حرم مطهر علی بن موسی الرضا (ع) اعزام می‌شوند.

او با اشاره به اینکه زائران حرم رضوی با قطار راهی می‌شوند که هتل درجه و امکانات کامل در اختیار آن‌ها قرار می‌گیرد، افزود: توزیع بسته هدیه و سوغاتی بین این زائران در برنامه است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه همدان با بیان اینکه اعزام افراد معلول، نیازمند، بی سرپرست و بدسرپرست که سن آن‌ها کمتر از ۴۰ سال نباشد، مورد توجه است افزود: اعزام هر زائر قریب به یک میلیون تومان هزینه دارد.

حجت‌الاسلام زین‌العابدینی در ادامه با اشاره به اینکه راه‌اندازی کمپین آزادی زندانیان جرائم غیر عمد به مناسبت دهه وحدت در همدان افزود: چند روز پیش در امامزاده عبدالله (ع) همدان جشن گلریزان برای آزادی زندانیان برگزار شد و ۷۰ میلیون تومان برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد استان جمع‌آوری شد.

او با بیان اینکه به تازگی دیداری با رئیس دادگستری استان همدان داشتم، گفت: اداره اوقاف استان آماده همکاری بیشتری برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد خواهد داشت.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان همدان با اشاره به برگزاری فعالیت‌های مختلف افزود: این همکاری در سطح مساجد برای آگاهی بخشی افراد و کاهش پرونده‌های قضایی خواهد بود.

انتهای پیام/ب

اعزام افراد معلول، نیازمند، بی سرپرست و بد سرپرست به مشهد مقدس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.