در برنامه گفت و گوی ویژه خبری قم عنوان شد؛

تقریب مذاهب خنثی کننده توطئه دشمنان است

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت:تقریب مذاهب به معنای دست برداشتن از عقاید نیست و در عین حال معنای لجاجت هم ندارد.

تقریب مذاهب خنثی کننده توطئه دشمنان استبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم،آیت الله اشکوری، عضو مجلس خبرگان رهبری دیشب در برنامه گفت و گوی خبری سیمای مرکز قم با تبریک هفته وحدت و میلاد پیامبر خاتم (ص) تقریب مذاهب را گفتمانی علمی بین اقوام و مذاهب دانست و تصریح کرد: تقریب مذاهب به معنای دست برداشتن از عقاید نیست و در عین حال معنای لجاجت هم ندارد.

او با اشاره به اینکه پس از پیروزی انقلاب اسلامی و از بین رفتن منافع استکبار، فتنه انگیزی‌های دشمنان آغاز شده است گفت: امروز دشمنان برای جلوگیری از گسترش امواج انقلاب اسلامی، به اختلافات بین مذاهب روی آورده اند که ایجاد داعش را می‌توان در این راستا ارزیابی کرد.

عضو مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: البته هدف آنان از ایجاد این اختلافات تسلط بر منابع ثروت کشور‌هایی مثل عراق است همان گونه که آمریکا در حمله به عراق همه زیر ساخت‌های این کشور به جز نفت را از بین برد.

او سوء استفاده از اختلافات مذهبی، تاریخی، قومی و زبانی را یکی از فتنه‌های دشمنان اسلام و تاکید کرد: بر اساس دستورات اکید اسلام و قرآن تنها در سایه وحدت و اتحاد می‌توان از اینگونه سوء استفاده‌ها که نفع آن برای دشمنان است جلوگیری کرد.

انتهای پیام/ش

سخنان آیت الله اشکوری در برنامه گفت و گوی خبری قم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار