دستگیری سارقان در عملیات پیش دستانه پلیس

فرمانده انتظامی استان از دستگیری سارقانی که در حال طرح ریزی نقشه سرقت از یک طلافروشی در شهر جاورسیان شهرستان خنداب بودند، خبر داد.

دستگیری سارقان در عملیات پیش دستانه پلیسسرهنگ حسن مفخمی شهرستانی، فرمانده انتظامی استان مرکزی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، گفت: در تحقق شاخصه‌های پلیس هوشمند و اشرافیت اطلاعاتی پلیس، ماموران انتظامی شهرستان خنداب از تردد‌های مشکوک افرادی در ساختمانی متروکه در مجاورت یک طلافروشی در شهر جاورسیان مطلع شدند.

او ادامه داد: با برنامه ریزی صورت گرفته، تردد‌های این افراد تحت مراقبت نامحسوس و شبانه روزی ماموران انتظامی قرار گرفت و سرنخ‌ها و اطلاعاتی از برنامه ریزی سرقت از این طلافروشی به دست آمد.

سرهنگ شهرستانی اضافه کرد: سرانجام با تکمیل تحقیقات پلیس و در هماهنگی با مرجع قضائی، در یک عملیات غافلگیرانه ۲ نفر از اعضای اصلی این باند سرقت دستگیر و برای تکمیل تحقیقات به یگان انتظامی دلالت شدند.

فرمانده انتظامی استان مرکزی ادامه داد: در بازدید انجام شده محل مشخص شد که سارقان در طول این مدت در این ساختمان متروکه به صورت کاملا مخفیانه مشغول حفر تونل در زیر زمین برای ورود به طلافروشی بودند.

او با اشاره به اعترافات سارقان دستگیر شده در این عملیات ادامه داد: با توجه به اسناد و مدارک به دست آمده، دو سارق دستگیر شده اذعان داشتند که با کمک دو نفر دیگر از دوستانشان از مدت‌ها قبل نقشه سرقت از این طلافروشی را طرح کرده و از طریق این ساختمان متروکه در حال حفر تونل برای یک سرقت شبانه بودند.

سرهنگ مفخمی شهرستانی با اشاره به برنامه ریزی عملیاتی پلیس به منظور شناسایی و دستگیری دیگر اعضای این باند سرقت افزود: پلیس با بهره گیری از سامانه‌های به روز و با تکیه بر هوشمندسازی ماموریت‌ها با هر گونه فعالیت مخل نظم و امنیت عمومی با جدید برخورد قاطع خواهد داشت.

انتهای پیام/ ر

سارقان با حفر تونل در حال سرقت طلا فروشي بودند

برچسب ها: نیروی انتظامی ، سرقت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
قفل ضد زورگیری مخصوص پیشگیری از سرقت گاوصندوقها
۱۸:۲۲ ۲۴ آبان ۱۳۹۸
به نظر شما، هدف نهایی این سارقین چی بوده؟ خوب یقینا سرقت شبانه از داخل گاوصندوق. حالا فرض کنیم پلیس متوجه تردد این افراد نمیشد و اینها میتونستن وارد طلافروشی بشن؟ چه اتفاقی میفتاد؟ یقینا یا بلد بودن دزدگیرو از کار بندازن و قفل و کلید گاوصندوق را باز کنند، یا با دیلم درب گاوصندوق را باز میکردند و یا با هوابرش بدنه گاوصندوق را میبریدن و طلاها را سرقت میکردند.

خوب یکی نیست از این طلافروشها بپرسه وقتی میتونید قفل هوشمند ضد زورگیری که برای گاوصندوقها طراحی شده، داخل گاوصندوقهاتون نصب کنید که سارقین نه بتونن به هیچ طریقی سیستم هوشمند اعلام سرقتش را از کار بندازن، نه بتونن قفلش را باز یا تخریب کنند، نه بتونن درب گاوصندوق را با دیلم باز کنند و نه بتونن بدنه گاوصندوق را سوراخ کنند و در آخر حتی جان و مال شما را در مقابل زورگیرهای خشن که از طریق زورگیری کلید، ریموت و رمز کرکره برقی، درب ورودی، دزدگیر و گاوصندوقهاتون در روزهای تعطیل یا شبانه اتفاق میفته حفاظت کنه، دیگه میخواید نگران چی باشید؟ یکبار برای همیشه قفل هوشمند ضد زورگیری گاردمن که مخصوص گاوصندوقها طراحی شده داخل گاوصندوقهاتون نصب کنید و دیگه نه نگران این باشید که سارقین از چه طریقی وارد مغازه شما میشن و نه نگران این باشید که اگر وارد شدن چطوری دزدگیر و دوربینهاتونو از کار میندازن و نه نگران اینکه بالاخره از جه راهی قراره دستشون به طلا و جواهراتتون برسه.

به نظرتون اگر کسی با وجود اطلاع از وجود قفل هوشمند ضد زورگیری گاردمن که برای گاوصندوق طراحی شده، طلا و جواهراتش را سرقت کنند، جایی برای شکایت کردن و نالیدن از پلیس و زمین و زمانه میتونه داشته باشه؟؟!!!!