اختتامیه جشنواره دستاورد‌های کانون‌های فرهنگی و تربیتی استان سمنان

اولین جشنواره دستاورد‌های دانش آموزی استان در فرهنگ سرای کومش به مدت چهار روز برگزار گردید.

رحمان میرزایی دبیر اولین جشنواره دستاورد‌های کانون‌های فرهنگی و تربیتی استان سمنان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان،گفت: جشنواره دستاورد‌های کانون‌های فرهنگی و تربیتی به صورت دوسالانه در غالب دو دوره استانی و کشوری برگزار می‌گردد.

او افزود: اولین جشنواره دوسالانه دستاورد‌های دانش آموزی در سطح استان  در فرهنگ سرای کومش به مدت چهار روز برگزار گردید که سرپرستان، دانش آموزان و مربیان در حوزه نمایشگاهی، کارگاهی و دستاورد‌ها و محصولات خود را درمعرض نمایش عموم قرار دادند.

میرزایی ابراز داشت: یکی از وظایف مهم آموزش و پرورش غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان در حوزه‌های مختلف دست سازه، هنر‌های دستی و تجسمی و حوزه فرهنگی است. در پایان جشنواره از تمامی افرادی که در این جشنواره شرکت کردند، تقدیر شدتا انگیزه‌ای برای بهره مندی هر چه بهتر از اوقات فراغتشان باشد.

دبیر اولین جشنواره دستاورد‌های کانون‌های فرهنگی و تربیتی استان سمنان تصریح کرد: در حال حاضر ۱۹ کانون فرهنگی و تربیتی در سطح استان سمنان فعال است که در اولین دوره جشنواره دستاورد‌های کانون ۱۱ منطقه آموزش و پرورش حضور داشتند.

انتهای پیام / م 

فعالیت ۱۹ کانون فرهنگی و تربیتی در سطح استان سمنان 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار