ویژه‌برنامه‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان درهفته کتاب

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان با حال خوش خواندن به استقبال هفته کتاب‌می‌رود.

ویژه‌برنامه‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان درهفته کتاب

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، اسفندیارضیائی مدیر‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان گفت: ویژه‌برنامه‌های بیست و هفتمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی کانون از امروز تا ۳۰ آبان برگزار می‌شود.

او افزود: ویژه‌برنامه‌های این روز‌ها با شعارحال‌خوش‌خواندن درهمه مراکز فرهنگی هنری این نهاد برگزار‌می‌شود و توسعه و ترویج فرهنگ مطالعه و کتاب‌خوانی میان کودکان و نوجوانان ، از اهداف فعالیت‌های بیست و هفتمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی است.

مدیر‌کل کانون استان گیلان گفت: ارتقای سطح مهارت‌های زندگی به واسطه مطالعه، تقویت سوادخواندن و افزایش گستره دید و عمق‌بخشی به نگاه آینده‌سازان در سایه کتاب‌خوانی و نقد کتاب از اولویت‌های برنامه‌ریزان و این فعالیت‌ها گامی در مسیر نیل به اهداف کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان است .

اسفندیار ضیائی افزود: دعوت از مدارس و برپایی کارگاه فعالیت‌های کتاب‌محور، برپایی نمایشگاه کتاب و آثار کتاب‌محور و اجرای برنامه کتاب‌خانه‌های پستی، سیارشهری و روستایی کانون در مناطق کم‌برخوردار ازجمله برنامه‌های کانون است .

او از برگزاری نشست تخصصی مربیان فرهنگی کانون با حضور نویسندگان خبرداد، گفت: دعوت از فعالان عرصه کتاب و کتاب‌خوانی و ایجاد فرصت هم‌نشینی کودکان و نوجوانان با صاحبان قلم و اندیشه از اولویت‌های برنامه کانون است.

مدیر‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان در پایان تصریح کرد: کتاب و پایتخت کتاب ایران کتاب‌خانه، کانون فرهنگی محله، کتاب، کتاب‌خوانی و کتابدار، وقف کتاب، ترویج کتاب‌خوانی، مدرسه کتاب محور، دانش‌آموز کتاب‌خوان، کودک، کتاب، آینده، کتاب، مبنای تمدن، کتاب، رسانه و فضای مجازی و کتاب‌فروشی، پاتوق فرهنگی عنوان روز‌های هفته کتاب و کتاب‌خوانی است.

 

انتهای پیام / ق 

 

برنامه های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان درهفته کتای 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.