شیخ عیسی قاسم در سی و سومین کنفرانس وحدت:

امت اسلامی باید با وحدت حق خود را از دشمنان پس بگیرند

رهبر شیعیان بحرین گفت: امت اسلامی باید مشکلات را بپذیرد و با وحدت و فداکاری حق خود را پس بگیرند.

امت اسلامی باید با وحدت  حق خود را از دشمنان پس بگیرندبه گزارش خبرنگار سیاست خارجی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان،‌ شیخ عیسی قاسم رهبر شیعیان بحرین در سی و سومین کنفرانس وحدت اسلامی که از صبح امروز در سالن اجلاس سران در برگزاری است، گفت: خداوند یک راه را به ما نشان داده که انسان را به کمال و خوشبختی دنیا و آخرت می‌رساند، هیچ راهی ما را به این هدف نمی‌رساند مگر اسلام.

قاسم تاکید کرد: امت اسلامی باید مشکلات را بپذیرد و به سمت وحدت اسلامی برگردد.

رهبر شیعیان بحرین تصریح کرد: دشمنان می‌دانند که توان و قدرت ما در وحدت است. قدرت این امت، عزت و بازگرداندن مقدسات آن به چنگ زدن امت اسلام مربوط می‌شود اگر امت این را نداند یک مصیبت است، اما اگر این بداند و عمل نکند این مصیبت عضمی خواهد بود.

او افزود: آیا درست است که همه فلسطینی‌ها و مردم بیت المقدس تنها بمانند و در برابر رژیم غاصب صهیونسیتی این مردم در درد و رنج غرق شود.

قاسم گفت: فلسطین و مسجد الاقصی مسئله یک امت است. کل امت ما باید به پا خیزد چراکه فلسطینی با شعار باز پس گرفته نمی‌شود. امت اسلامی باید با وحدت و فداکاری حق خود را پس بگیرند.

او افزود: این گام یک گام پویایی است که در پرتو وحدت محقق می‌شود. موضع یاری رساندن به حق یک جهاد جدی در راه مسئله فلسطین است. امت اسلامی اگر در راه نجات دادن فلسطین به پا خیزند، بدون شک می‌تواند انگیزه قدرتمندی به ما دهد.

رهبر شیعیان بحرین اضافه کرد: وحدت در مسیر حل بحران فلسطین باعث می‌شود که وحدت خودمان را بازسازی کنیم تا به امت قدرتمند و عزیز مبدل شویم. تا در قدم بعدی بتوانیم کل بشریت را نجات دهیم.

او افزود: خیلی از حاکمان و رهبران در عرصه نجات فلسطین دست کشیدند و به معامله قرن پیوستند. این رژیم‌های در آستانه فروپاشی مسیر خطایی رفتند. مسیری که برخی از رهبران رفتند، علیه امت خودشان است. مردم نباید از وظیفه خود سرباز زنند.

رهبر شیعیان بحرین تاکید کرد: ای مردم به پا خیزید و مذاکره نکنید، در دل مومن نباید هیچ ترس و واهمه‌ای باشد ما به هرکاری که معصیت در آن باشد، نه می‌گوییم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار