امشب برگزاری آئین اختتامیه جشنواره تئاتر هرمزگان

سی و یکمین دوره جشنواره تئاتر هرمزگان امشب با معرفی نمایش‌ها و هنرمندان برتر تئاتر استان در فرهنگسرای طوبی بندرعباس به کار خود پایان می‌دهد.

امشب برگزاری آئین اختتامیه جشنواره تئاتر هرمزگانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان، سی و یکمین دوره جشنواره تئاتر هرمزگان امشب با معرفی نمایش‌ها و هنرمندان برتر تئاتر استان در فرهنگسرای طوبی به کار خود پایان می‌دهد.

حسین کریمی دبیر سی و یکمین جشنواره تئاتر هرمزگان گفت: ۹ نمایش در بخش رقابتی جشنواره امسال از ۲۰ تا ۲۲ آبان در دو سالن نمایش فرهنگسرای طوبی و تماشاخانه آفتاب بندرعباس به روی صحنه رفت.

او افزود: یک نمایش نیز صبح امروز، در بخش جنبی جشنواره دو نوبت، اجرا شد.

دبیر سی و یکمین جشنواره تئاتر هرمزگان با اشاره به دیگر بخش‌های جشنواره امسال گفت: در طول برگزاری جشنواره، هر شب در تماشاخانه‌ی دریا با حضور آقای سهند خیرآبادی که یکی از داور‌های مدعو هستند، کارگاه نویسندگی برای علاقه‌مندان تئاتر نیز برگزار شد.

حسین کریمی افزود: انجمن منتقدان تئاتر هرمزگان نیز هر شب پس از پایان اجرا‌ها با برگزاری جلسات نقد و بررسی میزبان مخاطبان تئاتر استان بود.

امسال ۲۶ اثر برای حضور در سی و یکمین جشنواره تئاتر هرمزگان به دبیرخانه جشنواره ارسال شد که پس از بازبینی اولیه ۸ اثر و در بازبینی نهایی ۱۰ اثر برای شرکت در جشنواره انتخاب شدند.

به گفته ی دبیر جشنواره، دو اثر برتر به عنوان نماینده هرمزگان به جشنواره بین المللی تئاتر فجر راه پیدا می کنند.

انتهای خبر/ د

امشب پایان سی و یکمین جشنواره تئاتر هرمزگان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.