۱۵ روز تا فسخ قرارداد کالدرون با پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس زمان کمی دارد تا بتواند رضایت گابریل کالدرون آرژانتینی را برای فسخ نکردن قراردادش جلب کند.

۱۵ روز تا فسخ قرارداد کالدرون با پرسپولیسبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در حالی که بازیکنان پرسپولیس حدود ۱۰ - ۱۲ درصد دریافتی داشته اند و کادرفنی این تیم هم پول کمی دریافت کرده است، کالدرون، سرمربی پرسپولیس به مدیران این تیم اولتیماتوم داد تا هرچه زودتر طلب او و کادرفنی اش پرداخت کنند.

سرمربی آرژانتینی سرخ‌ها پیش از این بیان کرد: درحال حاضر بیست درصد از قسط اولم را دریافت کرد‌ه‌ام و ماه بعد زمان پرداخت قسط دوم است.  وظیفه من این است که با باشگاه راه بیایم و کاری انجام ندهم که از این تاریخ تا ماه دسامبر (۱۱ آذر ماه) به باشگاه صدمه برسد. من جان و زندگی‌ام را در این راه می‌گذارم. تا آن زمان کار خواهم کرد و تمام تلاشم را به کار می‌گیرم.


بیشتر بخوانید: درخواست کالدرون از باشگاه پرسپولیس


البته پیش از آن مهدی محمد نبی اعلام کرد: به زودی مطالبات کالدرون پرداخت خواهد شد و مشکلی وجود ندارد. مطالبات سال گذشته بازیکنان تسویه و درصدد هستیم تا پول امسال بازیکنان را نیز پرداخت کنیم.

از حالا ۱۵ روز تا پایان ماه نوامبر باقی مانده و با توجه به اینکه روز پایانی ماه نیز تعطیل است، باشگاه پرسپولیس ۱۴ روز فرصت دارد تا مطالبات سرمربی را پرداخت کند و اگر این اتفاق رخ ندهد، شاید او قراردادش را فسخ کند.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از پرسپولیس تهران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مجتبی
۲۱:۴۸ ۲۳ آبان ۱۳۹۸
اگر قرارداد فسخ بشه بهتره ، چون ایشون در این مدت هنوز نتوانسته بازیکنان را بشناسه ، وقت زیادی هم نیست تا تیم سرانجام بگیره ، بایستی از مربی باتجربه تر استفاده بشه تا تیم بزرگ پرسپولیس را نجات بده .
Iran (Islamic Republic of)
فرشید
۲۰:۲۷ ۲۳ آبان ۱۳۹۸
عمرن بخواد فسخ قرار داد کنه این مربی برای پرسپولیس هیچ چیزی نداره ویه تیم قهرمان چندین ساله رو به این روز انداخته کالدرن حتی تو ابتکار نداره یه حرفی از خودش بزنه ودید چون استرا ماچونی اولتیماتوم داده اینم سریع همین کارو کرده و هیچ باشگاهی حاظر نیست این مربی رو در اختیار بگیره کجایی برانکو کجایی پرسپولیس کجایی کی روش کجایی تیم ملی کجایی عادل کجایی فوتبال
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۵ ۲۳ آبان ۱۳۹۸
کاش بره فکرنکنم پرسپولیس بااین مربی موفق بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۲ ۲۳ آبان ۱۳۹۸
چقدر علاقه دارد ادای مربیهای بزرگ رو دربیاره.مگه چیکار کرده پول میخواد.نتیجه کار برانکو رو درو کرده وچیزی از خودش نشون نداده..
آخرین اخبار