استاندار زنجان مطرح کرد:

"چینی هیس" و "ماد بافت" پس از ۱۱سال به چرخه تولید باز می‌گردند

استاندار زنجان گفت: "چینی هیس" و "ماد بافت" دو واحد‌ تولیدی مهم و بزرگ،پس از ۱۱سال به چرخه تولید باز می‌گردند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، فتح الله حقیقی روز پنجشنبه در جریان سفر خود به شهرستان ابهر با حضور در شهر صایین قلعه با شماری از مردم این شهر دیدار کرد.
استاندار زنجان در مسجد صاحب الزمان شهر صایین قلعه در سخنانی با اشاره به مشکلات اقتصادی اخیر در کشور در نتیجه دشمنی دشمنان انقلاب و نظام جمهوری اسلامی، اظهار داشت: با وجود اینکه در سال جاری مشکلات مختلفی را شاهد بودیم، ولی در استان اجازه تعطیلی هیچ واحد تولیدی را ندادیم و با اقدامات انجام شده، ۶ واحد تعطیل هم به چرخه بازگردانده شد.
او با اشاره به بازگشت کارخانه روغن نباتی جهان به چرخه تولید، گفت: "چینی هیس" و "مادبافت" هم از واحد‌های مهم تولیدی استان پس از ۱۱ سال در سال جاری فعالیت دوباره خود را آغاز خواهند کرد.

حقیقی با اشاره به اینکه پروژه‌هایی با اعتبار بالای ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان با حضور مقام ارشد کشوری افتتاح خواهیم کرد،افزود: یک کمیته رصد اشتغال در استان ایجاد کردیم که واحد‌های تولیدی را مجاب به جذب نیرو‌های بومی می‌کند و با تلاش‌های همین کمیته در یک ماه اخیر برای  ۲۰۰ نفر از متقاضیان بومی  در استان اشتغال ایجاد شد.

او تصریح کرد: در زمینه کاداستر،نقشه برداری ثبتی و تعیین حدود زمین‌های کشاورزی، استان زنجان جز سه استان اول کشور محسوب می‌شود که با تعیین حدود کامل اراضی کشاورزی اختلافات بین دولت و کشاورزان در برخی مناطق به طور کامل رفع خواهد شد.
حقیقی ادامه داد: تا کنون در حوزه دامپروری هم کار‌های خوبی کردیم و اقدامات احداث یک واحد پرورش دام سبک ۶۰ هزار رأسی را در سلطانیه آغاز کردیم که در نوع خود در کشور مثال زدنی خواهد بود.
او خاطرنشان کرد: در حوزه زمین‌های قولنامه‌ای نیز مشکلاتی وجود داشت که با مراحل تعیین شده و ابلاغ شده به شهرداران به این زمین‌ها نیز پروانه ساخت ارایه خواهد شد.

استاندار زنجان گفت: برای پیگیری و رفع مشکلات در استان تا کنون با ۱۲۰ نفر از مقامات ملی دیدار و ملاقلات انجام شده است.

او به ضرورت امید آفرینی در جامعه در شرایط کنونی اشاره کرد و افزود: برگزاری پر شور انتخابات پیش رو، دشمنان انقلاب و نظام را ناامید خواهد کرد.
حقیقی بر ضرورت حفظ کامل اصل بی طرفی مدیران در انتخابات تاکید کرد و اظهار داشت: تلاش ما این است تا ارکان انتخابات را که شامل امنیت، سلامت، رقابتی بودن و مشارکت حداکثری است را تحقق ببخشیم.

انتهای پیام/ج

با  ابلاغ به شهردارها به مالکان  زمین‌های قولنامه‌ای نیز پروانه ساخت ارایه خواهد شد

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.