کتابخانه عمومی حکیم طوس لالی میزبان دانش آموزان

کتابدار کتابخانه عمومی حکیم طوس لالی گفت: جمعی از دانش آموزان به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی از این کتابخانه عمومی عمومی بازدید کردند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، ربابه حاجی پور کتابدار کتابخانه عمومی حکیم طوس لالی گفت: دانش آموزان مدرسه شهدای ۲۱ دی لالی به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی از این کتابخانه عمومی بازدید کردند.

او هدف از این بازدید را آشنایی آن‌ها با محیط و برنامه‌های مختلف کتابخانه و همچنین ترویج فرهنگ کتابخوانی عنوان کرد.

حاجی پور اظهار داشت: کتابخانه محل کشف استعداد‌های دانش آموزان است و انتظار می‌رود که والدین در هدایت فرزندان به کتابخانه تلاش گسترده تری کنند.

کتابدار کتابخانه عمومی حکیم طوس لالی ادامه داد: دانش آموزان در این بازدید د ۲ ساعته پس از عضویت در کتابخانه و امانت کتاب، اقدام به مطالعه کتاب‌های گوناگون نمودند.

بازدید دانش آموزان مرکز توانبخشی چکاوک از کتابخانه

رحمت تاج پور کتابدار کتابخانه عمومی حکیم طوس گفت: دانش آموزان مرکز توانبخشی چکاوک لالی از این کتابخانه عمومی بازدید کردند.

او افزود: در این بازدید دانش آموزان ضمن آشنایی با بخش‌های مختلف کتابخانه با شرایط عضویت، نحوه جستجو و امانت کتاب و پیدا کردن کتاب از قفسه آشنا شدند.

تاج پور بیان داشت: مطالعه و خواندن کتاب را سر آغاز دانایی و توانایی برای کودکان دانست و انگیزه و عادت به مطالعه می‌بایست از سن کودکی و نوجوانی تمرین کرد تا شکوفایی و بلوغ فکری در جامعه حادث شود.

کتابدار کتابخانه عمومی حکیم طوس اظهار کرد: توجه به فرهنگ مطالعه در خانه و مدرسه موجب تربیت افرادی سالم و در نهایت شکل‌گیری جامعه سالم می‌شود.

انتهای پیام/گ

بازدید دانش آموزان از کتابخانه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.