معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قم:

طرح ملی مسکن متناسب با اقشار ضعیف جامعه نیست

محسن بهشتی گفت:طرح اقدام ملی مسکن متناسب با قشر ضعیف جامعه طراحی نشده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم،محسن بهشتی،معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قم گت: طرح اقدام ملی مسکن متناسب با قشر ضعیف جامعه نیست.

او با بیان اینکه تسهیلات این طرح ۱۸ درصد در نظر گرفته شده است افزود: قسط این تسهیلات ده ساله بیش از یک و نیم میلیون تومان است که با شرایط قشر‌ضعیف جامعه همخوانی ندارد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قم گفت: این طرح برای قشر‌های متوسط به بالا مناسب است و باید برای قشر ضعیف برنامه دیگری در نظر گرفت.

بهشتی با اشاره به بیش از ۱۸ هزار میلیارد تومان سپرده مردم قم در بانک‌های استان گفت: اگر این منابع به حوزه صنعت و اشتغال تزریق شود رونق بی نظیری در استان ایجاد می‌شود، اما متاسفانه بانک‌ها کم کاری می‌کنند.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی در این نشست از کم کاری دولت در رونق صنعت ساختمان انتقاد کرد و افزود: نزدیک به یکصد شغل با ساختمان سازی مرتبط است، اما دولت در سال‌های گذشته برنامه مدونی در بازه رونق این صنعت تاثیر گزار ارائه نکرد.

احمد امیر آبادی طرح اخیر ملی مسکن را اگر چه دیر، اما اثر گذار دانست و افزود: اینکه در یک چشم به هم زدن ۴ هزار و ۴۴۰ نفر ثبت نام می‌کنند نشان می‌دهد نیاز جامعه به این کالای اساسی جدی است.

انتهای پیام/ش

اجرای طرح اقدام ملی مسکن در قم

برچسب ها: بازار مسکن ، تسهیلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.