فرماندار بدره مطرح کرد؛

پروژه‌های عمرانی بدره در دستور کار ستاد اقتصاد مقاومتی استان ایلام

فرماندار بدره از بررسی پروژه‌های در دست اجرای شهرستان در ستاد اقتصاد مقاومتی استان ایلام خبر داد.

پروژه‌های عمرانی بدره در دستور کار ستاد اقتصاد مقاومتی استان ایلامبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام , یونس آزادی فرماندار بدره با اشاره به بررسی پروژه‌های در دست اجرای شهرستان بدره در ستاد اقتصاد مقاومتی استان گفت: در این جلسه آخرین وضعیت پروژه‌های تامین آب و شبکه داخلی روستا‌های تلخاب، زید، زرانگوش و تامین زیرساخت‌های گردشگری شهرستان مورد بررسی قرار گرفت.

او با اشاره به اینکه کشاورزی از پیشران‌های اصلی توسعه شهرستان بدره است عنوان کرد: در این جلسه در خصوص تامین برق، رفع موانع اجرای پروژه و تزریق اعتبار لازم به آن بحث و تبادل نظر صورت گرفت و ضمن اتخاذ برخی تصمیمات مقرر گردید در آینده نزدیک یک جلسه در محل فرمانداری بدره با حضور مسئولان استانی جهت پیگیری وضعیت پروژه برگزار گردد.

فرماندار بدره ضمن اشاره به اینکه گردشگری یکی دیگر از پیشران‌های توسعه شهرستان است بیان کرد: در این جلسه آخرین وضعیت زیرساخت‌های گردشگری شهرستان مورد بررسی قرار گرفت و مقرر گردید ظرف هفته آینده معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ایلام به همراه مسولین مربوطه جهت پیگیری پروژه‌های عمرانی شهرستان از جمله زیرساخت‌های گردشگری به بدره سفر کنند.

او اضافه کرد: معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار نیز در آینده‌ای نزدیک جهت بازدید و بررسی طرح‌های اقتصادی به بدره سفر می‌کند.

انتهای پیام/ د

پروژه های بدره در دست اجرا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.