کشف بیش از یک تن و ۴۸۱ کیلوگرم مواد افیونی در جنوب شرق کشور/یک قاچاقچی دستگیر شد

جانشین انتظامی استان سیستان وبلوچستان از کشف یک تن و ۴۸۱ کیلو مواد افیونی در درگیری مسلحانه پلیس با سوداگران مرگ در شهرستان سراوان خبر داد.

کشف بیش از یک تن و ۴۸۱ کیلوگرم مواد افیونی در جنوب شرق کشور به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،  سردار احمد طاهری جانشین انتظامی استان سیستان وبلوچستان گفت: با کسب خبری مبنی بر جابه جایی محموله سنگین مواد مخدر توسط یکی از سرشبکه‌های قاچاق مواد افیونی سوداگران به عقبه مرزی شهرستان "سراوان" تیم‌هایی از پلیس مبارزه با مواد مخدر وارد عمل شدند.

او افزود: ماموران انتظامی شهرستان سراوان با پشتیبانی اطلاعاتی تیم‌های عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان پس از چندین روز کار گسترده اطلاعاتی و رصد مداوم تحرکات اعضای این باند مسلح، سرانجام صبح روز گذشته قاچاقچیان را هنگام جابه جایی محموله مواد مخدر با یک دستگاه خودروی زانتیا و یک پژو ۴۰۵ در حوالی شهر "جالق" شناسایی کردند.

جانشین انتظامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: سوداگران مرگ با قرار گرفتن در منطقه کمین با عوامل انتظامی درگیر و با آتش پر حجم تکاوران پلیس، ضمن رها کردن خودرو به سمت ارتفاعات منطقه، متواری شدند.

سردار طاهری با اشاره به دستگیری یکی از اعضای باند خاطر نشان کرد: در بازرسی از خودرو‌ها یک تن و ۴۸۱ کیلو و ۷۶۳ گرم مواد افیونی از نوع تریاک، ۲ قبضه سلاح کلاش به همراه ۱۰۴ فشنگ جنگی، یک کلت کمری ۷ فشنگ جنگی و یک دستگاه بی سیم دستی کشف شد.

او با تقدیر از عملکرد خوب پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان سراوان در انهدام این باند حرفه‌ای قاچاق، افزود: برخورد با قاچاق مواد مخدر در اولویت کار‌های پلیس است و نیروی انتظامی استان مقتدرانه در برابر با قاچاقچیان و سوداگران خواهد ایستاد.

انتهای پیام/ع

کشف موادمخدر در سراوان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار