مسی: فقط از یک بازیکن پیراهن خواستم

لیونل مسی می‌گوید در طول دوران ورزشی‌اش تنها از یک بازیکن خواسته که پیراهنش را با او عوض کند و او کسی نبوده جز زین‌الدین زیدان، سرمربی فعلی رئال مادرید.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، در هر مسابقه‌ای که لیونل مسی، ابرستاره آرژانتینی بارسلونا در آن حضور داشته باشد، همیشه بازیکنانی هستند که در پایان بازی به سراغ مسی می‌روند تا پیراهن‌شان را با او عوض کنند. اما مسی حالا فاش کرده که در طول دوران فوتبالی خود تنها در یک مورد، او بوده که نتوانسته در مقابل وسوسه درخواست تعویض پیراهن با یکی از اسطوره‌های فوتبال مقاومت کند و از او درخواست تعویض پیراهن کرده است: زین‌الدین زیدان.

مسی: فقط از یک بازیکن پیراهن خواستم

مسی می‌گوید در اولین سال‌های شروع فوتبالش در باشگاه بارسلونا زمانی که زیدان همچنان در رئال بازی می‌کرده از او خواسته که پیراهنش را با او تعویض کند. مسی، ستاره بزرگ فوتبال دنیا و برنده پنج توپ طلا با اینکه همیشه با بازیکنانی روبرو بوده است که خواهان تعویض پیراهن‌شان با او هستند، ولی خودش به این معروف است که به سراغ کسی نمی‌رود و خواهان تعویض پیراهن با فوتبالیست دیگری نمی‌شود.

ولی مسی حالا در مصاحبه‌ای با TyC Sports فاش کرد که در اولین سال‌های حضورش در بارسلونا، در یکی از بازی‌های ال‌کلاسیکو زمانی که در مقابل رئالی بازی می‌کرده که زین‌الدین زیدان هنوز بازیکنش بوده نتوانسته در مقابل وسوسه درخواست پیراهن قهرمان جام جهانی ۹۸ مقاومت کند و از زیدان درخواست تعویض پیراهن کرده است.

مسی در این مصاحبه گفت:" من از کسی نمی‌خواهم پیراهنش را با من عوض کند. معمولا دیگران هستند که از من این را می‌خواهند. ولی یک بار از زیدان خواستم که پیراهنش را به من بدهد".

مسی: فقط از یک بازیکن پیراهن خواستم

ستاره آرژانتینی بارسلونا در ادامه گفت:" اگر یک بازیکن آرژانتینی در زمین باشد من همیشه پیراهنم را به او می‌دهم، ولی در غیر اینصورت، هر کس از من بخواهد پیراهنم را به او می‌دهم، ولی خودم از هیچکس نمی‌خواهم پیراهنش را با من عوض کند".

منبع: ورزش سه

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار