رمضانی در سی و سومین کنفرانس وحدت اسلامی:

اسلام رحمانی در کنار مقاومت است

دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت گفت: بر اساس آیه‌های قرآن اسلام رحمانی در کنار مقاومت است.

اسلام رحمانی در کنار مقاومت استبه گزارش خبرنگار سیاست خارجی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان،‌ حجت‌الاسلام والمسلمین شیخ رضا رمضانی دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت در سی و سومین کنفرانس وحدت اسلامی گفت: زمانی بلوک شرق و غرب نظام سلطه را به دست گرفته بودند، ولی امروزه بلوک شرق کاملا از بین رفته و بلوک غرب مدعی نظام سلطه است.

او افزود: در حال حاضر تنها جریانی که مقابل استکبار جهانی ایستاده است، جریان مقاومت به رهبری جمهوری اسلامی ایران است.

رمضانی با بیان اینکه پیامبر اسلام (ص) پیامبر رحمت است، اظهار کرد: برخی روشنفکران بحث اسلام رحمانی را مطرح می‌کنند که بر اساس آیه‌های قرآن، اسلام رحمانی در کنار مقاومت است.

دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت گفت: تفکر لیبرال مخالف خط مقاومت است که متفکرین لیبرال مدیریت اسلام افراطی را به عهده دارند.

او اظهار کرد: رسانه‌های مدعی حقوق بشر زمانی که مسلمانان کشته می‌شوند سکوت می‌کنند و این نکته قابل ذکر است که عمده رسانه‌ها در اختیار لیبرال است.

رمضانی تاکید کرد: نگرانی پیامبر اکرم(ص) این بود که زمانی فرا نرسد که نفاق میان مسلمانان نفوذ کرده و عده‌ای قرآن را با میل خود تفسیر کنند؛ اما امروزه برخی خواستار کنار گذاشته شدن آیات مربوط به مقاومت هستند که این موضوع از انحراف نشأت می‌گیرد.

دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت در پایان خاطرنشان کرد: اگر جامعه امروز بشری به دنبال نجات است باید به حقیقت قرآن و سنت نبوی بازگردد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار