بیش از ۱۰ میلیون کاربر عضو Disney Plus شدند

شرکت دیزنی اعلام کرد که سرویس Disney Plus پس از یک روز از در دسترس قرار گرفتن توانسته است ۱۰ میلیون کاربر را جذب خود کند.

بیش از ۱۰ میلیون کاربر عضو Disney Plus شدندبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، روز گذشته شرکت دیزنی به طور رسمی اعلام کرد که سرویس Disney Plus از امروز در دسترس کاربران قرار دارد و کاربران می‌توانند با تهیه اشتراک مربوط به این سرویس ویدیو‌ها و انیمیشن‌های موجود در آن را بدون نیاز به دانلود و صرفا با تهیه اشتراک تماشا کنند. این سرویس رقیب اصلی سرویس نتفلیکس و اپل تی وی پلاس خواهد بود چرا که این سرویس در روز اول فعال سازی توانسته است بیش از ۱۰ میلیون مشترک جذب کند. این سرویس با وجود اینکه توانسته است کاربران زیادی را به خود جذب کند، اما ظاهرا ایراداتی نیز دارد که هنوز شرکت دیزنی آن‌ها را بر طرف نکرده است؛ یکی از این ایرادات از دسترس خارج شدن ناگهانی Disney Plus در کشور‌های ایالات متحده، کانادا و هلند بوده که هنوز دیزنی نسبت به آن واکنشی نشان نداده است.

یکی از دلایلی که سرویس Disney Plus مورد استقبال بسیار زیاد کاربران گرفت، قیمت پایین و حدود ۷ دلاری آن برای هر ماه استفاده و همچنین یک هفته استفاده رایگان از سرویس Disney Plus با خرید اشتاک یک ماهه است، علاوه بر این کاربران استفاده کننده از اپراتور Verizon می‌توانند با خرید اشتراک دیزنی پلاس، بدون کم شدن از حجم اینترنت خود به مدت یکسال ویدیو‌های این سرویس استریم فیلم را مشاهده کنند.

بیش از ۱۰ میلیون کاربر عضو Disney Plus شدند

در حال حاضر سرویس‌های نتفلیکس دارای ۶۰ میلیون و هولو دارای بیش از ۳۰ میلیون کاربر است. همچنین پیش بینی می‌شود سرویس HBO Max که در ماه می‌ قرار است در دسترس کاربران قرار گیرد، بتواند تا سال ۲۰۲۵ بیش از ۵۰ میلیون کاربر را جذب خود کند. شرکت آمازون نیز دارای سرویس اشتراکی ویدیو است و این سرویس Prime Video نام دارد؛ اما بخش تعجب برانگیز این سرویس منتشر نشدن هیچ آماری از تعداد اعضای این سرویس استریم فیلم و از سوی شرکت آمازون است.


بیشتر بخوانید:  فعالیت ناتی داگ روی عنوانی کاملا آنلاین


همچنین پیش بینی می‌شود سرویس Disney Plus بتواند پس از پنج سال از آغاز فعالیت خود بین ۶۰ تا ۹۰ میلیون کاربر را به خود جذب کند.

انتهای پیام/

Disney Plus  توانست ۱۰ میلیون کاربر جذب خود کند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار