سرهنگ اسکندری خبر داد؛

سارق رختکن ورزشکاران به دام افتاد

رئیس کلانتری ۱۷۴ قیامدشت از دستگیری سارق حرفه‌ای کمدهای رختکن ورزشکاران خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ مصطفی اسکندری رئیس کلانتری ۱۷۴ قیامدشت گفت: تعدادی از ورزشکاران که برای تمرین‌های ورزشی به باشگاه‌ها و زمین‌های چمن مراجعه کردند، از سرقت گوشی‌های موبایلشان به کلانتری شکایت کردند که شناسایی و دستگیری سارق در دستور کار قرار گرفت.

رئیس کلانتری ۱۷۴ قیامدشت عنوان کرد: مالباختگان اظهار داشتند که برای تمرین‌های ورزشی به باشگاه و زمین چمن مراجعه، اموال شخصی شان را در داخل کمد‌های رختکن قرار داده‌اند، اما پس از تمرین‌های ورزشی هنگام خروج از باشگاه متوجه شده اند که اموالشان سرقت شده است.

وی با اشاره به اینکه سیستم مدار بسته در محوطه ورزشگاه‌ها استفاده نمی‌شود، گفت: شناسایی چهره متهم با استفاده از تصاویر ضبط شده امکان پذیر نبود که ماموران کلانتری برای شناسایی متهم از شیوه‌های مختلف پلیسی بهره بردند.


بیشتر بخوانید: زنان جوان طعمه مسافرنمای سارق شدند


اسکندری گفت: پس از تلاش‌های مستمر و رصد‌های گوشی‌های سرقتی به دست آوردند که یکی از گوشی‌های همراه توسط فردی، فقط برای یک بار روشن و خاموش شده است.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه در تحقیاقت پلیسی، این فرد شناسایی شد، گفت: در شاخه دیگری از تحقیقات پلیسی به دست آمد که فرد استفاده کننده از گوشی یکی از افراد سابقه دار بوده و سرقت هایش را در شهر تهران انجام می‌دهد و تا کنون شکایتی از وی در محدوده قیام دشت نشده است.

اسکندری عنوان داشت: مراقبت‌های ویژه پلیسی، ادامه یافت تا اینکه ماموران گشت انتظامی کلانتری در گشت زنی‌های هدفمند، متهم را در حال پرسه زنی در محدوده کلانتری مشاهده کردند و بلافاصله برای دستگیری وی وارد عمل شدند و موفق شدند وی را دستگیر و برای تحقیقات تکمیلی به کلانتری منتقل کنند.

کلانتر محله قیامدشت عنوان کرد: متهم در ابتدای بازجوئی منکر هر گونه سرقتی بود، اما در بازجوئی‌های تکمیلی به ۵ فقره سرقت از رختکن باشگاه‌ها و زمین چمن‌های ورزشی اعتراف کرد.

وی اضافه کرد: پس از شناسایی مالباختگان، و تکمیل تحقیقات پلیسی، متهم برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

انتهای پیام/

دستگیری سارق حرفه‌ای کمدهای رختکن ورزشکاران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار