معاون بازآفرینی شهری و مسکن اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین:

خریداران مسکن مهر پیش از هر معامله‌ای از صحت آن اطمینان یابند

معاون بازآفرینی شهری و مسکن اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین گفت: متقاضیان خرید و فروش واحد‌های مسکونی مسکن مهر پیش از انجام هر گونه معامله‌ای به بانک مسکن یا اداره کل راه و شهرسازی مراجعه کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، رافع ناصری فر معاون بازآفرینی شهری و مسکن اداره کل راه و شهرسازی استان گفت: با توجه به اینکه خرید و فروش مسکن به شرط گرفتن کارت قسط بندی تسهیلات هیچ‌گونه محدودیتی ندارد، افرادی که متقاضی خرید و فروش واحد‌های مسکن مهر هستند برای جلوگیری از هر گونه کلاهبرداری ابتدا به بانک مسکن یا اداره کل راه و شهرسازی مراجعه کنند و از صحت معامله و همچنین اصالت آن آگاه شوند.

او افزود: لازم است متقاضیان علاوه بر کسب اطمینان از صحت و اصالت معامله وضعیت پرداخت اقساط و دیون معوقه واحد مسکونی را جویا شوند و پس از بررسی جوانب قضیه معامله کنند.

ناصری فر با اشاره به انجام برخی معاملات بدون انجام بررسی‌های لازم خاطرنشان کرد: در ساختمان فلسطین اداره کل راه و شهرسازی محلی با عنوان معاملات ثانویه پیش‌بینی شده است که ارباب رجوع می‌توانند با مراجعه به آن اطمینان‌های لازم را برای انجام معاملات مربوط به خرید و فروش واحد‌های مسکن مهر حاصل کنند.

انتهای پیام/ک

متقاضیان  واحد‌های مسکونی مسکن مهر ابتدا به بانک مسکن یا اداره راه و شهرسازی مراجعه کنند

برچسب ها: راه و شهرسازی ، مسکن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار