ورود سامانه ناپایدار اواخر وقت جمعه در نیمه شمالی استان اصفهان

کارشناس پیش بینی هوای استان اصفهان گفت: از روز شنبه بارش برف و باران را به ویژه در مناطق غربی و جنوبی استان اصفهان شاهد خواهیم بود.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،ابراهیم هنرمند کارشناس پیش بینی هوای استان اصفهان با اشاره به ورود سامانه ناپایدار سرد و بارش زا از اواخر وقت جمعه در نیمه شمالی استان، اظهار کرد: از روز شنبه بارش برف و باران را به ویژه در مناطق غربی و جنوبی استان شاهد خواهیم بود.


او با بیان اینکه این سامانه بارشی از روز شنبه تا دوشنبه بیشتر مناطق استان را تحت تاثیر قرار خواهد داد، افزود: فعالیت این سامانه گاهی با کاهش دید افقی و مه آلودگی همراه است.

کارشناس پیش بینی هوای استان اصفهان همچنین از کاهش محسوس دما بین شش تا ۱۰ درجه سانتی گراد و یخ زدگی در سطح استان به ویژه نیمه شمالی در اوایل هفته آینده خبر داد.

هنرمند در ادامه به تداوم پایداری جوی طی ۲۴ ساعت آینده اشاره کرد و گفت: وضعیت جوی بیشتر مناطق استان در این مدت به صورت صاف تا کمی ابری و گاهی وزش باد ملایم خواهد بود.

او با بیان اینکه دمای هوا در ۲۴ ساعت آینده یک تا دو درجه سانتی گراد افزایش دارد، افزود: چوپانان با دمای ۲۲ درجه سانتی گراد بالای صفر و بویین میاندشت با دمای هشت درجه سانتی گراد زیر صفر به ترتیب گرمترین و سرد‌ترین مناطق استان پیش بینی می‌شوند.

کارشناس پیش بینی هوای استان اصفهان اضافه کرد: بیشینه دما در کلانشهر اصفهان در گرمترین ساعات امروز به ۲۰ درجه سانتی گراد بالای صفر و کمینه دما در خنک‌ترین ساعات صبح فردا به یک درجه سانتی گراد زیر صفر می‌رسد.

انتهای پیام/م

 

وضعیت جوی هوای استان اصفهان

برچسب ها: هواشناسی ، آب و هوا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.