فرمانده مرزبانی خراسان رضوی خبر داد؛

کشف مواد مخدر و سوخت توسط مرزبانان خراسان رضوی

فرمانده مرزبانی خراسان رضوی گفت: بیش از ۱۶ کیلوگرم مواد افیونی و بیش از ۵ هزار لیتر سوخت توسط مرزبانان خراسان رضوی، کشف شد.

کشف بیش از ۱۶ کیلوگرم مواد مخدر و بیش از ۵ هزار لیتر سوخت توسط مرزبانان خراسان رضوی سردار جان نثار فرمانده مرزبانی خراسان رضوی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،   گفت: به منظور برخورد قاطع با قاچاقچیان مواد مخدر و جلوگیری از ورود مواد افیونی به داخل کشور، مرزبانان هنگ مرزی و مرزبانی درجه یک تایباد، موفق شدند بیش از ۱۶ کیلوگرم مواد مخدر را کشف نمایند.

او تصریح کرد: در این عملیات مرزبانان خراسان رضوی با اشرافیت اطلاعاتی و نیز رصد شبانه روزی تحرکات مرزی موفق شدند ۱۵ کیلو و ۳۰۰ گرم تریاک و ۹۱۰ گرم هروئین در ایست و بازرسی ۱۷ شهریور کشف و عاملان قاچاق این بلای خانمان سوز را دستگیر و برای تشکیل پرونده راهی مراجع ذی صلاح کنند.

فرمانده مرزبانی خراسان رضوی با اشاره به اشرافیت اطلاعاتی مرزبانان استان، گفت: مرزبانان این فرماندهی در پست‌های کنترل و مراقبت مرزی با کنترل دقیق خودرو‌های ترانزیتی موفق شدند طی ۷۲ ساعت گذشته قاچاقچیان سوخت را شناسایی و در مجموع از آن‌ها ۵ هزار و ۷۹۰ لیتر سوخت قاچاق به ارزش ۲۸۹ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال را کشف نمایند و ضمن تشکیل پرونده تحویل مراجع مربوطه دهند.

جان نثار افزود: امروز مرزبانان خراسان رضوی با توکل به خدا و ائمه اطهار (ع) و تلاش‌های شبانه روزی توانسته اند امنیت پایداری را در مرز‌های استان ایجاد نمایند، بنابراین قاچاقیان بدانند که در مرز‌های این استان نخواهند توانست نقشه شوم خود را عملی نمایند.
 
انتهای پیام// ز.م
 

کشف ۵ هزار لیتر سوخت توسط مرزبانان خراسان رضوی

برچسب ها: اخباراجتماعی ، قاچاق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.