رئیس آموزش و پرورش بافق خبرداد:

اعزام دانش آموزان بافقی به سرزمین نور

رئیس آموزش و پرورش بافق گفت: بیش از ۱۲۰ نفر از دانش آموزان دختر بافقی به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند.

اعزام دانش آموزان بافقی به سرزمین نورمحمد رضا قاسم زاده رئیس آموزش و پرورش بافق در گفت و گو با  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، گفت: یکصدو بیست نفر از دانش آموزان دختر بافقی در قالب اردوی راهیان نور، عازم مناطق عملیاتی جنوب کشور شدند.

او با بیان اینکه این دانش آموزان در قالب سه دستگاه اتوبوس به این مناطق اعزام شدند افزود: دانش آموزان از مناطق اروند، شلمچه، دهلاوییه و هویزه بازدید می‌کنند.

قاسم زاده ادامه داد:  هدف از برگزاری این اردو  نشر و حفظ آثار دفاع مقدس، آشنایی دانش آموزان با مناطق جنوب و فرهنگ ایثار و شهادت است.

رئیس آموزش و پرورش بافق تصریح کرد: مرحله بعدی اردوی راهیان مربوط به دانش آموزان پسر است که در بهمن ماه امسال برگزار می‌شود.

او با اشاره به اینکه اردوی راهیان نور نوعی از گردشگری جنگ در ایران محسوب می‌شود گفت: راهیان نور نامی است برای گروه بزرگی از کاروان‌های سیاحتی مذهبی در ایران که به بازدید از مناطق جنگی بازمانده از جنگ ایران و عراق در غرب و جنوب غربی این کشور می‌پردازند.

قاسم زاده بیان داشت: کاروان راهیان نور از سال ۱۳۷۶ آغاز شده‌است و این حرکت بعد از پایان جنگ ایران و عراق، توسط گروه‌های مردمی خود جوش متشکل از رزمندگان شکل گرفته است.

انتهای پیام/ غ

دانش آموزان دختر بافقی به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.