عضو هیات داوران سی و یکمین جشنواره تئاتر لرستان:

برگزاری جشنواره‌های تئاتر استانی زمینه ساز شکوفایی استعداد‌های نو است

عضو هیات داوران سی و یکمین جشنواره تئاتر استان لرستان، گفت: برگزاری جشنواره‌های تئاتر زمینه رشد و شکوفایی هنرمندان و هنرجویان را فراهم میکند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان،  عضو هیات داوران سی و یکمین جشنواره تئاتر استان لرستان، گفت: برگزاری جشنواره‌های تئاتر زمینه رشد و شکوفایی هنرمندان و هنرجویان را فراهم میکند.
غلامحسین شاه علی با بیان اینکه جشنواره‌هاو بطور اخص جشنواره‌های تئاتر در کشور را میتوان به عنوان محفل فرهنگی و هنری جریان ساز برشمرده گفت: این دست جشنواره‌ها میتواند علاقمندان، هنرجویان، هنرمندان و اساتید تئاتر را گردهم آورد تا با تبادل تجربیات هنری زمینه خلق ایده‌های نو فراهم گردد.
او افزود: جشنواره‌های کشوری، منطقه‌ای و استانی و حتی همایش‌های شهرستانی زمانی میتواند مثمر ثمر واقع شود که استاندرد‌های لازم از جمله مدیریت آگاه فرهنگی و هنری، فضای اجرا و سالن‌های استاندارد و امکانات فنی و مهمتر از همه اعتبارات و نیاز‌های مالی لازم برای آن دیده شود.
عضو هیات داوران سی و یکمین جشنواره تئاتر استان لرستان در پایان افزود:برگزاری جشنواره‌های تئاتر زمینه رشد و شکوفایی هنرمندان و هنرجویان را فراهم میکند.

انتهای پیام/ب

جشنواره‌های تئاتر زمینه رشد و شکوفایی هنرمندان و هنرجویان را فراهم میکند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار