عضو هیات داوران سی و یکمین جشنواره تئاترلرستان:

کشف استعداد‌های گمنام و جوان تئاتر کشور از مهمترین ویژگی‌های جشنواره تئاتر استانی است

عضو هیات داوران سی و یکمین جشنواره تئاتر استان لرستان با تاکید بر جایگاه جشنواره‌های تئاتر استانی، گفت: یکی از مهمترین ویژگی‌های جشنواره‌های تئاتر استانی، انعکاس ارزش‌های متعالی جامعه در قالب هنر است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان،  عضو هیات داوران سی و یکمین جشنواره تئاتر استان لرستان با تاکید بر جایگاه جشنواره‌های تئاتر استانی، گفت: یکی از مهمترین ویژگی‌های جشنواره‌های تئاتر استانی، انعکاس ارزش‌های متعالی جامعه در قالب هنر است.

بهزاد فراهانی ضمن خسته نباشید به گروه‌های نمایشی شرکت کننده در این جشنواره، گفت:رویکرد علمی پژوهشی و توجه جدی به ویژگی‌های اقلیمی و بومی، تولید آثار با رویکرد‌های اجتماعی معاصر، انعکاس ارزش‌های متعالی جامعه، تأکید بر توسعه و ارتقاء تئاتر شهرستان‌ها و کشف استعداد‌های گمنام و جوان تئاتر کشور مهمترین ویژگی‌های جشنواره تئاتر استانی است.
بهزاد فراهانی متولد اول بهمن ماه ۱۳۲۳ در اراک است که دوره‌های تئاتر را در فرانسه گذراند و در کارگردانی، بازیگری و نویسندگی فارغ التحصیل شد. او فعالیت هنری خود را با بازی در تئاتر آغاز کرد. سپس به سینما روی آورد و با بازی و نگارش فیلمنامه فیلم «تجاوز» به کارگردانی حمید مصداق، به جمع اهالی هنر هفتم پیوست.

فراهانی سه دهه است که حضوری مستمر در سینما، تلویزیون و تئاتر دارد. از میان آثار تلویزیونی وی هم باید به سریال امام علی (ع) اشاره کرد که بازی فراهانی در آن به یادماندنی بود.

انتهای پیام/ب

جشنواره تئاتر استانی انعکاس دهنده ارزش‌های متعالی جامعه است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.