توره: منچستر سیتی در ژانویه باید یک مدافع خوب بگیرد

هافبک سابق منچستر سیتی گفت: منچستر سیتی در نقل و انتقالات زمستانی باید یک یا ۲ مدافع خوب جذب کند.

به گزارش  خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، یحیی توره بازیکن سابق تیم فوتبال منچستر سیتی معتقد است این تیم برای حفظ شانس قهرمانی خود در لیگ برتر، باید در نقل و انتقالات زمستانی یک مدافع جذب کند.

آیمریک لاپورته و نیکولاس اوتامندی ۲ مدافع میانی تیم منچستر سیتی هستند که به دلیل مصدومیت نمی‌توانند تیمشان را همراهی کنند.


بیشتر بخوانید: یحیی توره از قهرمانی در لیگ برتر تا لیگ دسته دوم چین


لاپورته که مدت زیادی از مصدومیتش می‌گذرد، تا پایان سال نمی‌تواند به میادین بازگردد.

 پس از شکست سه بر یک منچستر سیتی برابر لیورپول، اختلاف سیتیزن ها با لیورپول صدرنشین به ۹ امتیاز رسید و آن ها با ۲ پله سقوط در رده چهارم قرار گرفتند. با این وجود هافبک سابق سیتیزن‌ها اعتقاد دارد که منچستر سیتی هنوز شانس قهرمانی دارد، اما جذب یک مدافع در نقل و انتقالات زمستانی را ضروری دانست و گفت: ممکن است سخت باشد، اما منچسترسیتی در ژانویه باید به فکر خرید یک مدافع باشد.


بیشتر بخوانید: بهترین بازیکن آفریقایی تاریخ لیگ انگلیس مشخص شد+عکس


او در پاسخ به این سوال که آیا شانس منچستر سیتی برای قهرمانی از بین نرفته گفت: نه. هنوز دیر نشده است. وقتی به بازی‌ها نگاه می‌کنم قصد سرزنش هیچ کسی را ندارم. من نمی‌خواهم رودریگو را سرزنش کنم، زیرا او بازیکن جوان و خوبی است. اگر بازیکنی مانند فرناندینیو به جای بازی در پُست دفاع در میانه میدان بازی می‌کرد بهتر بود، اما سیتی او را در میانه میدان از دست داده است.

بازیکن ساحل عاجی افزود: فرناندینیو بازیکن تند و تیز و قدرتمندی است که هوش بالایی دارد. او همچنین قدرت پیشبینی بالایی دارد و تکل‌های به موقعی می‌زند، اما بازی در پُست دفاع توانایی‌های او را محدود کرده است. با این وجود به تصمیم گواردیولا احترام می‌گذارم، زیرا او مربی باهوشی است.


بیشتر بخوانید: ابراز دلخوری شدید یحیی توره ازسران منچسترسیتی


توره گفت: منچسترسیتی به یک بازیکن باتجربه در دفاع نیاز دارد، زیرا لاپورته برای مدت طولانی مصدوم است و بنجامین مندی هم در دسترس نیست. آنجیلینو در بازی برابر لیورپول نمایش فوق العاده‌ای داشت و باید بگویم از بازی خوب او شگفت زده شدم. او در دفاع چپ بسیار عالی بود، اما منچستر سیتی در ژانویه باید یک و یا شاید ۲ مدافع خوب بخرد.

انتهای پیام/

اظهارات یحیی توره درباره منچستر سیتی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار