سه والیبالیست استان سمنان به تیم سبزجامگان پیام خراسان پیوستند

عرفان و امیررضا علی نژاد برداران دامغانی و مجتبی شبان از سمنانی به تیم سوپرلیگی سبزجامگان پیام خراسان پیوستند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، عرفان و امیررضا علی نژاد برداران خوش آتیه دامغانی و مجتبی شبان والیبالیست شایسته سمنانی به تیم سوپرلیگی سبزجامگان پیام خراسان پیوستند.

عرفان و امیررضا علی نژاد برادران شایسته و خوش آتیه دامغانی با حضور در فدراسیون والیبال با عقد قراردادی یک ساله به تیم سوپرلیگی سبزجامگان پیام خراسان پیوستند.

عرفان علی نژاد بازیکن با اخلاق دامغانی متولد ۱۳۷۴ است و پیش از این در تیم خاتم اردکان یزد، متین دامغان و عضو تیم جوانان پیکان، تیم ملوان تهران و امید‌های تهران بود که با تیم پیکان به مقام قهرمانی رسید و به عنوان یکی از بهترین بازیکنان معرفی شد.

او همچنین سابقه دعوت به اردوی تیم‌های ملی امید و جوانان کشور را در کارنامه خود دارد.

همچنین امیررضا علی نژاد دیگر بازیکن با اخلاق دامغانی و برادر عرفان متولد ۱۳۸۰ است که به عنوان جوانترین بازیکن به این تیم اضافه شده است.

گفتنی است، مجتبی شبان بازیکن شایسته سمنانی نیز با عقد قراردادی راهی تیم سبزجامگان پیام خراسان شد، او که سابقه بازی در تیم‌های پیکان، سایپا، گنبد و همچنین سابقه حضور در تیم‌های ملی را هم دارد تصمیم گرفت برای فصل پیش‌رو در تیم مشهد بازی کند.

تیم سوپرلیگی سبزجامگان پیام خراسان یکی از پرتماشاگرترین و بااخلاق‌ترین تیم‌ها را دارد و این تیم سابقه طولانی در رقابت‌های والیبال دارد و تاکنون توانسته نتایج قابل قبولی را در هر بار حضورش به دست آورد.

انتهای پیام / ر

جزئیات پیوستن سه والیبالیست استان سمنان به تیم سبزجامگان پیام خراسان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.