هوا در برخی شهر‌های خوزستان در وضعیت بسیار ناسالم است

در اطلاعیه‌ای از سوی اداره کل حفاظت محیط‌زیست خوزستان اعلام شد: شاخص هوای اهواز در شبانه روز گذشته منتهی به ساعت ۱۱ روز جمعه در وضعیت بسیار ناسالم قرار گرفت.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  در اطلاعیه‌ای از سوی اداره کل حفاظت محیط‌ زیست خوزستان اعلام شد: شاخص هوای اهواز در ۲۴ ساعت گذشته منتهی به ساعت ۱۱ روز جمعه در وضعیت بسیار ناسالم قرار گرفت.

در این مدت شاخص کیفی هوای اهواز ۲۰۷ بسیار ناسالم، اندیمشک با ۱۱، هندیجان ۱۵۷، حمیدیه ۱۵۸، ماهشهر ۱۶۳، شوشتر ۱۶۹ و شادگان ۱۷۸ در وضعیت ناسالم قرار گرفتند و گتوند با شاخص ۱۱۰، دزفول ۱۳۳، شوش ۱۴۷ و آبادان ۱۴۷ در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس قرار دارند.

 کیفیت هوای امیدیه با شاخص ۷۹، رامهرمز ۸۳، خرمشهر ۸۵، رامشیر ۸۷ و بندرامام ۸۹ در وضعیت قابل قبول است.

در شرایط هوای ناسالم برای گروه‌های حساس (۱۰۱-۱۵۰) افراد گروه حساس از جمله افراد مبتلا به بیماری‌های ریوی مانند آسم، افراد دارای بیماری قلبی، کودکان و سالمندان ممکن است دچار مشکل و ناراحتی تنفسی شوند و در شرایط هوای ناسالم (۱۵۱-۲۰۰) همه افراد در صورت قرار گرفتن درازمدت در معرض هوای با این شدت آلودگی ممکن است دچار علایم تنفسی شوند؛ افراد گروه حساس ممکن است دچار پیامد‌های بیشتری شوند.

انتهای پیام/م

هوا در خوزستان سالم نیست

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.