تاثیر سهمیه بندی و افزایش بنزین بر زندگی مردم

امام جمعه موقت خرمشهر گفت : قطعا سهمیه بندی و افزایش قیمت بنزین تاثیر مستقیم در زندگی مردم دارد

به گزارش  خبرنگارگروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ، حجت الاسلام حمادی امام جمعه موقت خرمشهر در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان ضمن تبریک میلاد پیامبراکرم (ص) گفت : می بایستی  قیمت بنزین تدریجی افرایش پیدا کند تا تدبیر دولت  از اعتماد مردم ساقط نشود .

او در ادامه ضمن تشکر از دادستان اسبق خرمشهر و آرزوی موفقیت برای داداستان فعلی افزود :  در شرایط کنونی یکی از اصلی ترین عامل امید مردم ، مبارزه با فساد و بی عدالتی است .

 امام جمعه موقت خرمشهر با بیان اینکه  هر گونه تغییر در ساختار قوه قضاییه  ، در سیاست های کلان این قوه موثر  است افزود : ما سختی ها را به جان میخریم ولی بی عدالتی را نمیتوانیم تحمل کنیم و خواستار  عملیاتی شدن مبارزه با فساد در شهرستان هستیم .

حجت الاسلام حمادی گریزی به تصمیمات شورای شهر در خصوص انتخاب شهردار زد وخطاب به شهردار جدید گفت : اینجا خرمشهر، پایتخت مقاومت ایران است .بدانید  قرار است در شهری پرچم دار خدمت به مردم باشید که جای جای آن متبرک به خون شهدا است.

او ادامه داد : از شهردار محترم میخواهیم که توجه به حقوق کارگران شهرداری را در اولویت خود قرار دهید ،رسیدگی به معابر آبگیر در فصل بارندگی و توجه به اصل پاکیزگی را نیز به طور ویژه مدنظر داشته باشند .

او با درخواست از استانداری خوزستان جهت انتخاب هرچه سریع تر فرماندار ادامه داد : استانداری باید نگاه ویژه ای به این شهر داشته باشد .شهری که سالانه میزبان میلیون ها زائر اربعین ، راهیان نور و گردشگر است .

امام جمعه موقت خرمشهر ضمن تبریک ملبس شدن تعدادی از طلبه های شهرستان گفت : در شرایطی که دشمن عقاید مارا هدف قرار داده ، فعالیت های فرهنگی این عزیزان مفید و ضروری است .

انتهای پیام/ د

برگزاری نمازجمعه این هفته شهرستان خرمشهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.