امام جمعه ایلام:

برنامه‌ریزی مناسب برای مبارزه با جنگ اقتصادی مستلزم کنترل بازار است

امام جمعه ایلام به لزوم برنامه‌ریزی مناسب برای مبارزه با جنگ اقتصادی توسط دولت اشاره و گفت: برنامه‌ریزی مناسب برای مبارزه با جنگ اقتصادی مستلزم کنترل بازار است.

برنامه‌ریزی مناسب برای مبارزه با جنگ اقتصادی مستلزم کنترل بازار است

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ,  حجت‌الاسلام الله نور کریمی‌تبار امام جمعه ایلام ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ایلام با اشاره به تدابیر رهبر معظم انقلاب اسلامی اظهار داشت: عمل به تدابیر رهبر معظم انقلاب اسلامی موجب سربلندی و عزت ایران اسلامی در منطقه و جهان است.

او عنوان کرد: راه رسیدن به عزت و حفظ عزت به‌دست آمده در منظقه و جهان با عمل به فرمایش مقام معظم رهبری و حفظ وحدت و برادری و ید واحد بودن ممکن شدنی است.

امام جمعه ایلام افزود: ولایت‌پذیری و وحدت در ایران موجب آن شده است تا امروز ما در جهان شاهد رسوایی آمریکا و مزدوران وابسته به آمریکا باشیم.

او در ادامه به شرایط اقتصادی امروز کشور اشاره و یادآور شد: تحریم و شرایط مرتبت با آن موجب کاهش قدرت خرید مردم و شرایط نامساعد زندگی برای اقشار ضعیف جامعه شده است که جا دارد مسئولان برای این امور چاره‌اندیشی کنند.

حجت‌الاسلام کریمی‌تبار اتکا به درآمد‌های نفتی در کشور را یکی از آسیب‌های جدی برای کشور دانست و اظهار کرد: دولت در شرایط تحریمی که ایجاد شده است بودجه خود را از اتکا به فروش نفت خارج کند و بودجه را بر اساس موارد غیراتکایی به نفت ببندد.

او تلاش دولت برای افزایش قدرت خرید مردم را متذکر شد و اعلام کرد: دولت برای افزایش قدرت خرید مردم، رونق تولید، توجه به اقشار آسیب‌پذیر اهتمام بیشتر معمول دارد.

انتهای پیام/ د

 مبارزه با جنگ اقتصادی مستلزم کنترل بازار 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.