ممنوعیت وجود مسافربر‌های بین راهی در کرمانشاه

️مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت: وجود مسافربرهای بین راهی ممنوع بوده و پلیس راه باید با آن ها برخورد کند زیرا هیچ گونه نظارتی بر آن ها امکان پذیر نیست.

ممنوعیت وجود مسافربر‌های بین راهی در کرمانشاهبه گزارش   خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،   فریبرز کرمی بیان کرد: به طور کلی ساماندهی و نظارت بر مسافربری در پایانه ها، برعهده اداره راهداری وحمل ونقل جاده ای بوده و خارج از آن درحیطه وظایف این اداره کل نیست.


او با اشاره به نصب ۴ کیلومتر نیوجرسی در مسیر بزرگراه کربلا و نیز اقدامات اربعین حسینی (ع) گفت: نیوجرسی در پرتگاه، گردنه، دهانه پل و رودخانه ها و نیز مسیرهای خطرناکی که نیازمند جداکننده بود نصب شده است.


️کرمی بیان کرد: حدود ۷۰ کیلومتر از راه های استان به جهت ایمن سازی، زیباسازی جاده و نیز بازسازی نیازمند نصب نیوجرسی به ارزش ۱۶ میلیارد تومان است؛ طبق تفاهم نامه پیش نهادی و درصورت نوشتن آن، ۴۰ درصد از اعتبارات استانی و ۶۰ درصد باقی مانده از اعتبارات ملی و زارتخانه تامین خواهد شد.


️مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان افزود: باتوجه به اهمیت راه ها و شروع سفرهای زمستانه، اقدامات پیشگیرانه آغاز شده است؛ بطوریکه بیش از ۵۰ اکیپ راهداری مستقر و توزیع شن و ماسه برای برف روبی انجام شده است.


او در پایان با بیان اینکه ۷۰ کیلومتر راه روستایی در پروژه ملی راه های روستایی کشور کلنگ زنی شده اند اظهار کرد: ۵ کیلومتر از راه های روستایی ۱۴ شهرستان کلنگ زنی شده که بطور میانگین پیشرفت فیزیکی ۳۵ درصد در تهیه زیرساخت دارند.

انتهای  پیام/ز

 

بیش از ۵۰ اکیپ راهداری در جاده ها  مستقر هستند 

برچسب ها: حمل و نقل ، ترافیک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.