گذری بر حوادث روز خوزستان در بسته خبری ۲۳ آبان ماه

مهم‌ترین حوادث امروز، جمعه ۲۳ آبان ماه ۹۸ در خوزستان را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مهم‌ترین حوادث نقاط مختلف استان خوزستان در روز جمعه ۲۳ آبان ماه ۹۸ را در این بسته خبری مشاهده نمایید.

کشف بیش از ۲۰۰ قبضه سلاح غیرمجاز در خوزستان

سردار حیدر عباس زاده فرمانده انتظامی خوزستان در خصوص مبارزه بی امان با دارندگان سلاح غیرمجاز، عاملان خرید و فروش سلاح و مهمات غیرمجاز و عاملان تیراندازی ها، گفت: به منظور ارتقای امنیت عمومی خوزستان، دستور عملیاتی طرح جمع‌آوری سلاح و مهمات غیرمجاز با برنامه ریزی مناسب و ارائه راهکار‌های اجرایی، به پلیس امنیت عمومی استان ابلاغ شد.

او بیان داشت: پلیس امنیت عمومی با همکاری سایر یگان‌ها و پلیس‌های تخصصی و تلاش مستمر در خوزستان در ۵ روز گذشته با هماهنگی قضایی در چند عملیات ۲۲۶ نفر از عاملان تیراندازی‌ها و دارندگان سلاح غیر مجاز را شناسایی و دستگیر کرد.

سردار عباس زاده اظهار کرد: در بازرسی از مخفیگاه متهمان تعداد ۲۴ قبضه سلاح جنگی، ۲۰۲ قبضه سلاح شکاری و در مجموع ۲۲۶ قبضه سلاح غیرمجاز به همراه ۲ هزار و ۲۵۲ عدد انواع فشنگ کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی خوزستان با بیان اینکه متهمان به مراجع قضایی معرفی شدند افزود: نیروی انتظامی خوزستان مصمم است در مقابله با خرید و فروش سلاح، دارندگان سلاح‌های غیر مجاز و عاملان تیراندازی برخورد جدی داشته تا محیط را برای متخلفان ناامن و برای آحاد مردم آرامش در پی داشته باشد.

مصدوم شدن ۷ نفر در یک سانحه رانندگی

مجتبی چابک مدیر روابط عمومی مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی اورژانس ۱۱۵ دزفول گفت: ساعت ۱۱ و ۴۳ دقیقه امروز جمعه ۲۴ آبان ماه، برخورد خودروی سواری پراید و نیسان به سامانه ۱۱۵ اطلاع رسانی شد.

او افزود: نیرو‌های امدادی مرکز فوریت‌های پزشکی بلافاصله پس از دریافت گزارش حادثه با ۲ دستگاه آمبولانس به محل مذکور اعزام شدند.

چابک اظهار داشت: در این حادثه زهرا عاشوری ۴ ساله، سالار عاشوری ۲۷ ساله، زیادی عاشوری ۴۵ ساله، شهلا عاشوری ۳۸ ساله سرنشینان نیسان همراه با عبدالحسین فرجی ۳۴ ساله مصدوم شدند که برای درمان به بیمارستان کارون گتوند انتقال یافتند.

مدیر روابط عمومی مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی اورژانس ۱۱۵ دزفول بیان کرد: همچنین غلامرضا فردنظری راننده ۵۱ ساله پراید و منصور کرم پور ۲۸ ساله سرنشین پراید در محل درمان شدند.

سارق به عنف به ایستگاه پلیس رسید

سرهنگ روح اله گراوندی فرمانده انتظامی شهرستان دزفول گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت به عنف وجه نقد و تلفن همراه در برخی مناطق این شهرستان، شناسایی و دستگیری سارق در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

او افزود: ماموران پلیس آگاهی و پاسگاه سنجر با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی سارق که شرور سابقه دار بوده را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی طی عملیاتی غافلگیرانه در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

سرهنگ گراوندی تصریح کرد: متهم در تحقیقات پلیس به ۵ فقره سرقت به عنف در سطح شهرستان دزفول اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان دزفول با اشاره به معرفی متهم به مراجع قضائی، امنیت شهروندان را خط قرمز پلیس دانست و ادامه داد: پلیس دزفول با افرادی که بخواهند با اقدامات خود امنیت روانی شهروندان را مختل کنند، برابر قانون برخورد خواهد کرد.

پلیس دستان سارق حرفه‌ای منزل را بست

سرهنگ سید قاسم موسوی فرمانده انتظامی شهرستان دشت آزادگان گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت منزل در برخی از منازل شهرستان، موضوع دستگیری سارقین در دستور کار پلیس قرار گرفت.

او تصریح کرد: ماموران کلانتری ۱۱ سوسنگرد با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی دقیق سارق را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی در یک عملیات منسجم در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

سرهنگ موسوی در ادامه با بیان اینکه در بازرسی از مخفیگاه سارق تعدادی پمپ آب، سیم برق کشف شد، بیان داشت: متهم در تحقیقات به عمل آمده به ۵ فقره سرقت منزل اعتراف کرد.

تکمیل می‌شود...

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.