افتتاح باغ خانواده در محله رواسان تبریز

همزمان با میلاد باسعادت پیامبر رحمت (ص) و امام صادق (ع) باغ خانواده در منطقه غرب تبریز و محله رواسان افتتاح شد.

افتتاح باغ خانواده در محله رواسان تبریزبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز، این پارک ۱۵ هزار متر مربعی که با تملک تعدادی از باغ‌های غرب تبریز احداث شده است ضمن احیای باغ‌های قدیمی با تبدیل شدن به پارک، به عنوان باغ خانواده در اختیار شهروندان تبریزی قرار گرفته است.

بیش از ۴۵ میلیارد ریال برای تملک و ۱۱ میلیارد ریال برای هزینه‌های عمرانی این طرح صرف شده است و امکان توسعه آن در آینده فراهم است.

در باغ خانواده، تاسیسات و امکاناتی نظیر زمین بدمینتون، زمین بازی کودکان، بوفه، سرویس بهداشتی و پارکینگ برای مراجعه کنندگان در نظر گرفته شده است.

 ایرج شهین‌باهرشهردار تبریز در مراسم افتتاح این پارک گفت: با وجود کمبود‌ها و مشکلات اقصادی و معیشتی، افزایش فضای سبز در اولویت شهرداری است و این پارک بیست و سومین پارک محله‌ای افتتاح شده در سال جاری است و تلاش می‌کنیم ۱۲ پارک هم تا پایان سال افتتاح کنیم و به ۴۰ پارک محله‌ای برسانیم.

 او رویکرد شهرداری تبریز را توجه ویژه به مناطق کم برخوردار دانست و افزود: در منطقه غرب تبریز به دلیل استقرار صنایع، باید فضای سبز افزایش یابد.

شهردار تبریز با اشاره به اینکه باید برای هر تبریزی ۴ درخت و در کل ۸ میلیون درخت بکاریم گفت: اکنون حدود ۱ میلیون درخت داریم که باید برای رسیدن به استاندارد و افزایش فضای سبز تلاش کنیم.

انتهای پیام/

پارک باغ خانواده  ۱۵ هزار متر مربعی با تملک تعدادی از باغ‌های غرب تبریز احداث شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۰ ۲۴ دی ۱۳۹۸
باسلام چراازقناتهای که ازمنازل میگذرد تبلیغ ندارید ضمناباوجود باغات قناتها وهمروبه روی تراکتورسازی هم برای گردش کری وهم برای مهمانان تراکترسازی جای مناسب است فکرکنم اگر بهتر رسیدگی شود ازمهمانان بهترپذیرای مشود ظمنا چرا ازش...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۳ ۲۴ دی ۱۳۹۸
سلام باتشکر
آخرین اخبار