ماجرای دعوت نزار زاکا به ایران از زبان مولاوردی + فیلم

معاون سابق رئیس جمهور در امور زنان درباره ماجرای دعوت نزار زاکا به ایران صحبت کرد.

ماجرای دعوت نزار زاکا به ایران از زبان مولاوردی + فیلمبه گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان، شهیندخت مولاوردی معاون سابق رئيس‌ جمهور در امور زنان در برنامه دست خط شبکه پنج سیما درباره ماجرای دعوت نزار زاکا به ایران سخن گفت.

مولاوردی گفت: من نزار زاکا را دعوت نکردم. همایش نقش‌آفرینی زنان در توسعه بود که یک همایش بین‌المللی بود. وی دائم به ایران می‌آمد. در بحث IT و ITC مهمان وزارتخانه‌های ما بوده و ما یک همایش مشترک با وزارت صنعت داشتیم. نمایشگاه و همایش بین‌المللی. فراخوان مقاله داده بودند. دبیرخانه وزارت صنعت، معدن بود و ما شورای سیاست‌گذرای داشتیم. چون مشارکتی بود رئیس شورای سیاست‌گذاری من بودم و دعوت‌نامه مهمانان خارجی با امضای من بود.

معاون سابق رئیس جمهور در امور زنان افزود: فراخوان مقاله که صادر شد وی مقاله داده بود. ما خیلی مهمان خارجی داشتیم. با این عنوان که نقش ITC در توانمندسازی زنان را مقاله داده بود و مقاله هم پذیرفته شد. من کف دستم را بو نکرده بودم که جاسوس است یا وظیفه من است که شناسایی کنم. در پیشانی ایشان هم نوشته نشده بود که جاسوس است. وظیفه ما نیست که این‌ها را بررسی کنیم. این همه نیرو هستند و حقوق می‌گیرند و باید این کار را انجام دهند و ویزا داده شود.

مولاوردی بیان کرد: من دعوت‌نامه را امضا کردم و ایشان به ایران آمد. چند روز بود و در نشست‌های ما شرکت کرد، بدون اینکه یک کلمه بین خودمان رد و بدل کرده باشیم، چون من یک افتتاحیه رفتم که ایشان را اصلاً ندیدم و یک ضیافت شام بود که همه مهمانان از جمله ایشان بود. همان عکسی که ایشان در کنار من با گوشی خودش ایستاده و گوشی را داده بود برای او عکس گرفتند و بعد عکس را از گوشی درآوردند و رسانه‌ای کردند و موقعی که ایشان از ایران می‌رود، در مسیر فرودگاه امام خمینی (ره) بازداشت می‌شود که بعداً خبردار شدیم. خانواده‌اش از طریق آژانس مطلع شده بودند.

وی ادامه داد: من همان ضیافت شام را با ایشان بودم و نشست تخصصی هم داشتیم که ایشان در جمع نشسته و من و خانم دکتر امین زاده و وزرای کشور‌های دیگر بودند خانم‌هایی که آمده بودند و از جده سازمان همکاری اسلامی خانمی از دبیرخانه همکاری اسلامی آمده بود و آنجا بود، این خانم هم به عنوان مهمان برنامه آمده بود. به عنوان کسانی که در نشست تخصصی شرکت می‌کنند.

معاون سابق رئیس جمهور در امور زنان اظهار کرد: کل ماجرا همین بود که بعد آن اتهامات و ۱۰ سال حبس مطرح شد. بار‌ها هم توضیح دادیم که اتهام وصل به خارج برای من درست کردند و الان می‌گویند مولاوردی از طریق ایشان وصل به خارج بود و از طریق حوزه زنان ایشان میلیارد‌ها دلار به ایران آورده و کجا داده و به چه کسی داده و چه برنامه‌ای بوده، اصلا خبر نداریم، ولی اینکه بیگناه بود یا نبود را مطرح می‌کنم، می‌گویید این جاسوس بود، مولاوردی این را به ایران کشانده است و شما این را بازداشت کردید، باید به مولاوردی پاداش بدهید نه این که اینقدر تخطئه کنید و اینقدر تخریب و مجازات کنیم.


بیشتر بخوانید: واکنش ملاوردی به طرح عقیم سازی زنان کارتن خواب + فیلم 


انتهای پیام/
 

مولاوردی در برنامه دست خط + فیلم

 
برچسب ها: دانلود فیلم ، دست خط
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۴
در انتظار بررسی: ۰
Canada
ناشناس
۲۳:۱۱ ۲۷ آبان ۱۳۹۸
نفوذی ها به همه شکلی در میایند .مقاله نویس .دانشمندان .طرفدار محیط زیست .سازمان های حمایت از حیوانات .دریا .جنگل .جاده ها .وقتی نگاهمان به دورن و نخبگان داخلی نباشد .این جور مشکلات پیش میاید .باید به دولتمندان دستگاه دورع سنج وصل بشه .تا حقیقیت دعوت نامه مشخص بشه .در عیر اینصورت. تا روز قیامت هم دورع خواهیم گفت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۹ ۲۷ آبان ۱۳۹۸
همایش زنان با جاسوس ، محیط زیست با جاسوس ، برجام با جاسوس . کف دست تان چقدر از شما دور است که بو نمیکنید ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۳ ۲۷ آبان ۱۳۹۸
دوستان اینها همان نفوذی های دشمن می باشند که دراین دولت جان گرفتند وان شاءالله بعدازاین دولت همه دستگیر می شوند البته همین الان خیلی هاشون دارند فرار می کنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۲۵ ۲۷ آبان ۱۳۹۸
هنر افساد طلبا مدام حاشیه سازی ازین دست بوده .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۱ ۲۶ آبان ۱۳۹۸
چرا تو عکس انقد بهم نزدیکن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۳۶ ۲۶ آبان ۱۳۹۸
یک مدیر نمی داند که برای دعوت از میهمانان خارجی باید استعلام های لازم را کسب کرد ؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۱۹ ۲۶ آبان ۱۳۹۸
هنوز نفوذی بودن اصلاح طلبانو بعضیا قبول ندارن .چرا هرچه جاسوسه بااینا سرو سر داره.وقتی یه جاسوس یازداشت میشه اقایان ندای ازادی گفتارو ازادی عقیده وازادی ازادی سرمیدن اما منتقدین خودشونو با رکیکترین الفاظ موهن خطاب میکنن.حتی بازداشت میکنن. لعنت بهرچه نفوذیو نفوذپذیرو گرین کارتیو جاسوسو طرفدارچپاولهای جهانی غربیهاس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۱ ۲۶ آبان ۱۳۹۸
هر کی به مملکت خیانت می کند جاسوسی می کند باید اعدام شود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۸ ۲۵ آبان ۱۳۹۸
چرا همه مسئولین در بزنگاه ها هیچگاه مسئول نیستند .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۹ ۲۵ آبان ۱۳۹۸
قضیه بوداره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۸ ۲۵ آبان ۱۳۹۸
ﺧﺎﻧﻢ. ﺑﺮاﻱ ﺯﻧﺎﻥ ﭼﻪ ﻛﺎﺭﻱ اﻧﺠﺎﻡ ﺩاﺩﻱ ﺑﻪ ﻏﻴﺮ اﻳﻦ ﻛﺎﺭﻫﺎ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۸ ۲۵ آبان ۱۳۹۸
ﺧﺎﻧﻢ. ﺑﺮاﻱ ﺯﻧﺎﻥ ﭼﻪ ﻛﺎﺭﻱ اﻧﺠﺎﻡ ﺩاﺩﻱ ﺑﻪ ﻏﻴﺮ اﻳﻦ ﻛﺎﺭﻫﺎ
United States of America
ک
۱۱:۴۳ ۲۵ آبان ۱۳۹۸
خداوندسایه رهبری و سپاه روهمیشه مستدام بداره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۱ ۲۵ آبان ۱۳۹۸
نگران ما هستی که دلخور شویم !
آخرین اخبار